No sinänsä maili on tosi huono "oljenkorsi" lähettää mitään, kun ei voi olla varma, onko vastaanottajalla tilaa saada se maili. Siinäpä sitten on itku herkässä, kun tiedosto pitäisi saaha asiakkaalle, mutta mokomalla täyttä ja mitään viestiä saa sille, että voisiko tyhjennellä.
Nimim. "Kahdet haukut dediksen missaamisesta tämän takia"
Kunnostautuneimmat brändithän jakaa juuri promomateriaaliksi tarkoitettua tavaraa FB:n kautta, jotenkin kysymykseksi tulee enemmänkin "Millä kuvilla on väliä?". Tuskin uskon, että Nokia vetää herneen nenäänsä, jos heidän fanisivuiltansa on repästy N8:n kuva FB:n omaan markkinointiin, kun sellaisen saisi hyvällä laadulla, ilmaiseksi heidän pressisivuiltansa. Tietenkin taas nousee kysymys, kellä tällaiseen yksityisenä ihmisenä on varaa (noin työtunneissa laskettuna).
Blogger tarjoaa vaihtoehdon, että kuvat ylläpidetään kolmannen osapuolen tilassa (Photobucket nyt esmes), eikä ole ottanut sitä omaan muistiinsa. Tiedä sitten, miten niissä pykälissä sanotaan, että saako mokoma kaikki sivulla esitettävien kuvien oikeudet, vaikkei se teknisesti olisikaan heidän tilassansa tallella. Blogger on kyllä siitä reilumpi palvelu, että sentään ylläpitää infotiedostot kuvissa, toisin kuin FB, jonka kuvanlataussysteemi vain poistaa kaikki tiedot kuvista.