No niin, siinähän se the Filth tulikin jo aika hyvin summattua. Lisään vielä sen verran, että minusta se on kaikkea muuta kuin vain outoutta outouden vuoksi (vaikka outoutta siinä kyllä riittää). Tarinaltaanhan juttu on aika simppeli, mutta juoni onkin sitten asia erikseen.
Ja että se numerossa 9 (?) ollut supersankarimies oli jotain aivan uskomatonta kykynsä luoda ajatuskuplia kanssa.
Itse olen huomannut kiinnostuksen kohteistani sen, että minua yleensä eniten kiehtovat nimenomaan uudelta tuntuvat ideat, tai sitten vanhat ideat joilla tehdään jotain uudelta tuntuvaa. Mutta jokin kekseliäisyys on aina bonusta. Vertaa elokuvamaailmassa Charlie Kaufmaniin, josta usein sanotaan että hän kirjoittaa outoja juttujaan itsetarkoituksellisesti vielä kummallisemmiksi.
Ja Tolppis, ei kukaan usko että olet vain tavallinen tyyppi joka tykkää tavallisista asioista jos sanot pitäväsi Invisiblesistä...
Edit: niin, ja minusta The Filth oli ehdottomasti parhaita teoksia vuosiin. Toivottavasti Morrison kaivaa taas jotain kivaa pääkopastaan kun nyt X-Menistäkin pääsi eroon.