Kirjoittaja Aihe: Angel Sanctuary  (Luettu 9226 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
Re: Angel Sanctuary
« Vastaus #15 : 02.02.2006 klo 22:28:16 »
Manga on selkeämpi

Minusta vice versa. Animen tarinaa on pelkistetty ja yksinkertaistettu rankalla kädellä ja mielestäni lopputulos on siksi selkeämpi (joskin se ei tee siitä välttämättä parempaa..). Itsekin suosittelen mangaa ennemmin kuin animea tai pikemminkin niin, että kannattaa katsoa anime ensin ja sitten lukea manga - koska luettuaan mangan ensin tuntuu AS:n animeversio uskomattomalta tuubalta, vaikka se todellisuudessa on ihan keskihyvä pätkä. Mangassa päästää reilusti pintaa syvemmälle ja syyvyyden eri ulottuvuuksiin :P (toisinaan ainakin siltä tuntuu), mutta juonesta viis niin kauan kuin bishouneneita riittää!~
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

KeBa

• Jäsen
  • --> Angel Sanctyary <--
« Vastaus #16 : 04.02.2006 klo 20:49:54 »
AS on parasta mitä oon itse lukenu, oon ostanu vast kolme ekaa osaa mut kirjastosta oon lainannu kuutoseen asti.  a i v a n  MAHTAVAA!!

Animea en oo nähny, missäs sen vois nähdä?
Käykää kaikki kattomassa DeviantArtissa piirrustuksiani:
http://kebappi.deviantart.com/gallery/

KeBa

• Jäsen
« Vastaus #17 : 14.02.2006 klo 16:56:00 »
Oon nähny Angel Sanctuarya ainoastaan 12 osaan saakka kaikissa kaupoissa (Fantasiapelit, Good Fellows ja joku kettuns tai jotaki..) joissa olen käynyt, et onko kellään mitään tieto miloin siihen tulee jatkoa...??? 

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #18 : 14.02.2006 klo 17:09:22 »
Amazon UK sanoo että "April 2006". Voi olla väärässä, mutta ilmeisesti pitävät melko hyvin kutinsa.

Nadja

• Jäsen
« Vastaus #19 : 21.04.2006 klo 18:59:15 »
Angel Sanctuary on <3___________________<3 En oo lukenu viimeksi ilmestyneeseen osaan, mutta melkein. Aivan tajuttoman hyvä ja nätisti piirretty.
Jos tunnet olosi ulkopuoliseksi, tule sisälle.

KeBa

• Jäsen
« Vastaus #20 : 02.05.2006 klo 16:33:46 »

Aivan tajuttoman hyvä ja nätisti piirretty.

Totta totta

FallenAngel

• Uusi jäsen
  • Lucifer,son of the morning!
« Vastaus #21 : 14.05.2006 klo 19:28:18 »
"Anime onkin melkoista pashaa mangaversioon verrattuna, ei pahalla.
Manga on selkeämpi ja muutenkin parempi."

Itse ajattelin aluksi samoin,mutta peruin ajatukseni samantien. Pidän siitä musiikista ja muusta.Ja minusta anime on oikeastaan  paljon selkeämpi kuin manga. Mutta ei se mangaa voita,ei sitten millään. Mitä enemmän sitä lukee sitä enemmän sitä rakastaa. :-*

Beloved

• Uusi jäsen
« Vastaus #22 : 19.05.2006 klo 12:48:53 »
Itse ostin ensimmäisen Angel Sanctuaryni tuossa muutama päivä sitten (toisen osan, ensimmäistä en löytänyt). En ole vielä ehtinyt lukemaan, mutta selaillut olen jonkin verran ja täytyy sanoa, että piirrosjälki on hyvin kaunista ja tarinakin vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Minä nyt en mitenkään kovin innokkaasti insestiä sisältäviä mangasarjakuvia lue, mutta ehkä se nyt menee tämän kerran.