Kirjoittaja Aihe: Mitä sarjakuvaa haluaisit kirjoittaa tai piirtää?  (Luettu 5557 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikko jylhä

• Jäsen
Vs: Mitä sarjakuvaa haluaisit kirjoittaa tai piirtää?
« Vastaus #15 : 29.09.2009 klo 19:11:45 »
Mää haluaisin tehä batmanistä luokkatietosen tulkinnan.

Rikkaan perheen vesa käyttää kaiken aikansa ja energiansa pystyäkseen hakkaamaan mahollisimman monta syrijäytynyttä vielä huonompaan jamaan...
float like a butterfly, stink like a beaver

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #16 : 30.09.2009 klo 01:59:21 »
Mää haluaisin tehä batmanistä luokkatietosen tulkinnan.

Rikkaan perheen vesa käyttää kaiken aikansa ja energiansa pystyäkseen hakkaamaan mahollisimman monta syrijäytynyttä vielä huonompaan jamaan...

Hei, tämän minä todella haluaisin nähdä!
Mihin se sitten päättyy? Poliittiseen kaaokseen?  :D
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Divine

• Sykkivä
  • Jäsen
  • Rega flexis mur!
« Vastaus #17 : 09.11.2009 klo 13:50:16 »
mitä sarjakuvaa haluaisit käsikirjoittaa tai piirtää?
Tampereen teollisuushistoriaan sijoittuvan zombitarinan kehyskertomus on pyörinyt päässä. Itselläni ei ole minkään valtakunnan kokemuksia sarjakuvakäsikirjoituksen tekemisestä. Odotankin, että P.A. Manninen antaa Kapteeni Kuolion hoitaa hommat.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #18 : 09.11.2009 klo 15:26:21 »
Tampereen teollisuushistoriaan sijoittuvan zombitarinan kehyskertomus on pyörinyt päässä.
Jos löydät kustantajan niin minä kirjoitan!

Divine

• Sykkivä
  • Jäsen
  • Rega flexis mur!
« Vastaus #19 : 10.11.2009 klo 09:32:16 »
^ Ilmaisin itseäni sikäli huonosti, että piirtää osaan vielä huonommin - eli tuo yllämainitsemani oli lähinnä sellainen jos joskus saisi kirjoitettua tällaisen -tyyppinen haave. Mutta jos löytyy piirtäjä sekä kustantaja, ja sinä kirjoitat, niin sittenhän minua ei enää tarvitakaan mihinkään! 8]

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #20 : 10.11.2009 klo 15:45:47 »
^ Ilmaisin itseäni sikäli huonosti, että piirtää osaan vielä huonommin - eli tuo yllämainitsemani oli lähinnä sellainen jos joskus saisi kirjoitettua tällaisen -tyyppinen haave. Mutta jos löytyy piirtäjä sekä kustantaja, ja sinä kirjoitat, niin sittenhän minua ei enää tarvitakaan mihinkään! 8]
Tarvitaan me sulta se kehyskertomus! Sä oot ainoa joka voittaa, muut tekee työn, ja sä saat haluamasi tarinan!