Kirjoittaja Aihe: Kvaakin Joulukalenteri 2008  (Luettu 94723 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Vs: Kvaakin Joulukalenteri 2008
« Vastaus #60 : 03.12.2008 klo 20:54:48 »
Ei käy! Matkamies saa Volgansa muutaman muun lehden yhteydessä! Volga huomiselle! Olen puhunut. Tai huutanut.

ei, kyllä tuo on kirjoittamista....

volga siis ainakin huomenna ja jotain muuta.

Gothadelica

• Vieras
« Vastaus #61 : 03.12.2008 klo 20:56:26 »
Volga huomiselle! Olen puhunut. Tai huutanut.
Kai sulla on sellanen pieni söpö nuija jolla napauttelet puheesi lopuksi? Olisi niin hienoa :D

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Vastaus #62 : 03.12.2008 klo 21:10:46 »
Kai sulla on sellanen pieni söpö nuija jolla napauttelet puheesi lopuksi? Olisi niin hienoa :D

Viimeinen off-topic, lupaan!

Gothadelica

• Vieras
« Vastaus #63 : 03.12.2008 klo 21:12:59 »
Viimeinen off-topic, lupaan!

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Ihan parhautta, kiitos maziwapp, you made my day.

hei, kai täällä nyt sekavia saa höpistä. En jotenkin usko että joulukalenteri on niiiin vakava asia.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #64 : 03.12.2008 klo 21:21:53 »
Lainaus
hei, kai täällä nyt sekavia saa höpistä. En jotenkin usko että joulukalenteri on niiiin vakava asia. 

Aivan, josta tulikin mieleen, että jos meno jatkuu tällä, niin vaadin kyllä minulle ja sarimuskurimukselle vuoden lopussa ylimääräisen palkinnon tämän joulukalenterin viihteellistämisestä.  :D We are the damn comedy-sidekick. :D

Saat kyllä lainata nuijaasi joskus, maziwapp...
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Gothadelica

• Vieras
« Vastaus #65 : 03.12.2008 klo 21:25:03 »
Sidekicks of the damned olisi ehkä hienoin sarjiksen/leffan nimi ikuna!!

ylimääräinen palkinto on ne itäneet perunat  :laugh:

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #66 : 03.12.2008 klo 21:29:36 »
Sidekicks of the damned olisi ehkä hienoin sarjiksen/leffan nimi ikuna!!

on itseasiassa kaksikin Damned-nimistä sarjakuvaa, hyviä mutta eivät tässä ketjussa jakoon tulevia.
kumpaankaan kyllä ei haluaisi apuriksi....

joulukuu tarjoaa pian itsenäisyyspäivän ja muita teemakohtaisia päiviä.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #67 : 03.12.2008 klo 21:32:07 »
Höh, röyhkesti ohitit minun ehdottaman lisä palkinnon, kuinka nukut yösi?  >:(  :D
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #68 : 03.12.2008 klo 21:39:01 »
Hyvin. Minulla on perunoita.

tekijäin puolella taitaa nykyisin muuten vallita digitaalinen villitys,mikä monipuolistaa entisestään sarjakuvakentän tarjontaa, mutta vanhan liiton immeisenä tehtäköön tiedoksi että (noin) viikon sisällä tulee jakoon myös sarjakuvantekovälineistöä.
Ei ole vain ilo antaa eikä saada vaan myös luoda.

Joten lukijaportaan lisäksi tekijäporras ja siitä haaveilevat myös herätys.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #69 : 03.12.2008 klo 21:44:28 »
Jotka kuuluvat minulle. Kohtalo on tarkoittanut minut, perunat ja Lobon yhteen ja samaan paikkaan.

Haa! Haenpas vaatekaapistani vihreän naamarin ja alan räiskimään niitä kurpitsapommeja kohti peruna-säilöäsi. Buahahaahaaaa! Kosto on minun!

Hienoa, että on vaihteleva joulukalenteri. :)

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #70 : 04.12.2008 klo 09:17:05 »
En ole enää kahteen päivään ollut ihan messissä, että millä mielivaltaisella huutoäänestyksellä näitä juttuja jaetaan.
Jos mä nyt kirjoitan päivän ensimmäisen haluun-huudon, niin saanko jotain?

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #71 : 04.12.2008 klo 09:45:28 »
En ole enää kahteen päivään ollut ihan messissä, että millä mielivaltaisella huutoäänestyksellä näitä juttuja jaetaan.
Jos mä nyt kirjoitan päivän ensimmäisen haluun-huudon, niin saanko jotain?

Kukaan ei ole tarjonnut vielä mitään. Varsinainen joulukalenterin luukku avataan tänään iltapäivällä, ja sieltä saa lahjan omakseen jos osaa huutaa oikean asian.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

tertsi

• Vieras
« Vastaus #72 : 04.12.2008 klo 10:00:33 »
Mä olen kyllä pysynyt ihan selvillä jakoperusteista:
Curtvile ilmoittaa, saako kullakin kerralla nopeimmin vastannut lahjan vai pitääkö vastata myös oikein annettuun kysymykseen.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #73 : 04.12.2008 klo 11:34:10 »
...Ja kun kysymykseen on vastattu, taikka ei, me muut venyttelemme leukojamme, ja keksimme mitä typerämpiä ja huonompia v:lun aihetta, koska olemme huonoja häviäjiä.  :D

Gothadelica

• Vieras
« Vastaus #74 : 04.12.2008 klo 13:33:01 »
...Ja kun kysymykseen on vastattu, taikka ei, me muut venyttelemme leukojamme, ja keksimme mitä typerämpiä ja huonompia v:lun aihetta, koska olemme huonoja häviäjiä.  :D
Ei hei mitään vi@#&?#ja Brandon hyvä, tontut näkevät kaiken, varo vaan ettet jää ilman perunasäkkiäsi  ;) Mutta hillittömän hauskaahan tämä epämääräisen idioottimainen läpänheitto täällä on. Pitää kivasti tunnelmaa ja jännitystä yllä :D