Sopii minulle, tämä sitäpaitsi menee jo makuasioiden puolelle. En itse tykkää hirveästi nimenomaisesta fantasia-elokuva tyypistä, mutta mielestäni Conan ei siltikään yllä edes parhaimmistoon, minun mielipide, käsitelty, ja piste.
Ja kyllä Thing on melkein jo tabu minulle.

Onhan sitä parempia kauhu/scifi leffoja, mutta voiko joku väittää etteikö kasari thingin tunnelma ollut tyylin "Äiti, äiti apua se syö mut!!!" eli niin pelottava että se oikeasti pelottaa niin että pistää aikuisen ihmisenkin huutamaan äitiä (No, ainakin tyttöystäväni huusi äitiään, kun näytin elokuvan hänelle.

). Puhumattakaan pienistä juonen kohennuksista ja visuaalisesta kohennuksesta joka leffaan tehtiin, se tekee elokuvasta yhden 80-luvun merkittävimmistä kauhuleffoista. Ellei peräti merkittävimmän!!
Tästä pääsemmekin alkuperäiseen pointtiin: Eli siihen että joskus uusinta-filmatisoinnit voivat tehdä hyvää!
Minun mielestäni seuraavat sarjis-leffat kaipaavat uusintafilmauksen, tai vähintään uuden version: Flash Gordon, Conan, superman 1-2, Nick Fury, Generation x, He-man, Teenage Mutant Ninja Turtles 1-2 (Tällä kertaa se ultraväkivaltainen versio!!), wonder woman, Thor, Flash, mustanaamio (Tällä kertaa ilman kasvojen paljastusta!!), Howard the duck, Dick Tracy, The shadow, Judge Dredd, The mask, Zorron merkki, Modesty Blaise, Viidakko tyttö Sheena, Tank girl ja Supergirl...muita en nyt saa päähän, mutta ainakin nämä.
Ensimmäinen The mask oli muuten hyvä, mutta pahis ois voinut olla parempi! Ja sitäpaitsi se hiton Jim Carrey!! Suomessa alkuperäistä sarjakuvaa ei ole koskaan ilmestynyt, mutta voin sanoa että nämä kaksi asiaa häiritsevät ainakin minua, joka on jenkki-sarjakuvaa lukenut!! Oli sitä paitsi ärsyttävää että Jamie Kennedy piti tunkea siihen Son of the mask-jatko-osaan.
Superman 1-2 elokuvathan olivat tasokasta tavaraa. Ainoat ongelmat oli se "Ups! Lois kuoli, ei ku takas" juttu, jonka haluaisin kokonaan poistettavan. Ensimmäinen elokuva oli jo tarpeeksi pitkä muutenkin. 2 taas kärsi tehosteiden heikkoudesta. Ja eikös olisi sopivaa jos 2 loppuun saataisiin liitos "Superman returns"-leffaan, ja sitä kautta tästä saataisiin trilogia ilman sen suurempia ongelmia. Loisilta pitäisi vain pyyhkiä tuo Clark Kentin salaisuus pois.