Kirjoittaja Aihe: Marvel-Paitoja HM:ssä  (Luettu 8039 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Marvel-Paitoja HM:ssä
« Vastaus #15 : 10.10.2008 klo 22:24:53 »
Mitenkäs HMtm on kaupallista kauheutta mutta Marveltm tai DCtm ei?  ;D sorgen, oli pakko. Hehe...  >:D

Timo

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #16 : 18.10.2008 klo 23:58:59 »
Tähän on varmasti selityksenä vanha tuttu H&M lapsityövoima-näkökohta. Tai se legendaarinen laatu.
Tätähän hennes ja mauritz kovasti kiistää.

Paita on pukeva silti.
Sen lisäksi hämmästyttävää kyllä aika hyvin tehty.

Ja myyjät näyttävät hölmistyneiltä kun kysyy A)marvelpaitoja B)hulkpaitoja C)magnetopaitoja D)hopeasurffari.. no siis sitten kun tajuaa sanoa "niitä sarjispaitoja, kun minä en varsinaisesti teidän liikkeissänne aikaa vietä" ne löytyvät.
lisävinkkinä: vaikka rehellisyys maan ehkä periikin niin tuntuvat ottavan nokkaansa kun repaleisissa työvaatteissa sanoo ettei ole muista marjapuuronsävyisistä pellevermeistä kiinnostunut, kiitos vaan hyvin paljon.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #17 : 30.10.2008 klo 20:21:51 »
Mutta hahaa- marvelin kilpailijalla DClläkin on edustus HM:ssä:
Harmaa Catwoman t-paita, naisten osastolla.
Näyttää hyvältä, eritoten rintojen kohdalta.
Siis naisilla.
Sarjakuvapaidat tekevät vääjäämättä myyräntyötään ja hyvä niin

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #18 : 09.11.2008 klo 05:11:29 »
Kyllä minua ainakin vituttais jos joku kutsuis Hopeasurffaria hopeahanuksi.  >:(

Ei jotenki tunnut luonnolliselta että H&M myy näitä paitoja. Mutta ainakin tunnistaa että ketä nyt ei ainakaan ole lukenut hopeahan...siis surffarin seikkailuja.

Se mikä tässä ehkä lienee huvittavaa, on se että todennäköisesti nokkela tyttöystäväni ostaa minulle juuri tuon H&M:n hopeahan...siis ed. surffarin (Nyt se jäi päähän!!  >:( ) paidan joulu tai synttärilahjaksi. :D

Pitääpä vihjaista että ei tee noin! Ei helvetti!
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

flammable

• Vieras
« Vastaus #19 : 15.11.2008 klo 17:10:13 »
Itse juuri tänään ostin kyseisen Hopeasurffari t-paidan, en edes ajatellut että loukkaisi jotenki jotakuta.

Omasta mielestä kuitenkin melkein se ja sama mistä sen paidan ostaa ja harvemmin näkee noinkin tyylikkäästi toteutettuja.

Ainoa ongelma minulle oli se, että minkä kyseisistä paidoista valitsen.  ;D