En tarkoita että paidat olisivat huonompia tai tusinatavaraa (vaikka itseasiassahan tunnetusti HM-vaatteet eivät kilpaile laadullaan vaan nimenomaan halvalla hinnalla), vaan sitä, että enää ei voi luottaa siihen, että näkisi bussissa tyypin hienossa Epäinhimilliset-paidassa ja tietäisi itse jakavansa saman kiinnostuksen kohteen tämän kanssa. Ohikiitävä katse tai pieni tunnistava nyökkäys osoittaisi sen, että on olemassa myös Marvel-kaikkeus, jonka me molemmat tunnemme. Nyt paita on "muotia", eikä sen kaikki kantajat enää kuulukaan tuollaiseen (tiedän kyllä että löyhään) viiteryhmään.
Sama meininki kuin esim. mainitsemallani Led Zeppelin-paita esimerkillä, nykyään sellaisia on päällä jengillä joka ei edes tiedä kyseessä olevan bändi. Tai kaiken maailman surffilauta ja -ranta-paidat, joita pitää tyypit jotka eivät ole koskaan paikoissa käyneet tai tiedä mitä ne ovat tms.
En tarkoita, että vain "true fani" saisi Marvel-paitoja pitää, minulle moinen käsite on yhdentekevä, enkä edes tiedä mikä "Blue Devil Clothing" on. Pointtini on vain huomioida, miten muotia markkinoidaan ja luodaan.
Itse en käytä vaatteita, joiden tekstit tai kuvat välittäisivät minusta väärää kuvaa. Eli en kulje Idols-paita päällä, en käytä Kokoomus-rintanappeja tai vaikka Shell-lippistä, tai myöskään surffilautamaínosta, koska ne eivät liity minuun millään tavalla. Olisi myös outoa ostaa vaikka Metallica-paita kaupasta kun en ko. bändistä juuri välitä. En ole mikään profeetta, enkä saarnaa "oikeasta tavasta", suren vain miten alakulttuurista tulee pelkkää muotia.
Oletko SInä, Black-T, riittävän true fani, jotta sinulla on oikeus kulkea Hopesurffaripaita päälläsi?
Omaatko esmes kaikki Silver Surfer lehdet alkuperäisjulkaisuina?
Omaatko kaikki muutkin lehdet joissa hahmo on esiintynyt?
Osaatko merkittävämmän osan näistä lehdistä ulkoa?
Jos vastasit kaikkiin ylläoleviin kysymyksiin kyllä, niin voit käydä Marvelin kotisivuilla tekemässä pistokokeen jolla selvitetään Virallinen Oikeutesi TM kantaa Hopeasurffaripaitaa.
-tämä kertoo enemmän sinusta kuin minusta.