Kirjoittaja Aihe: Kick ass -elokuva  (Luettu 36336 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Vs: Kick ass -elokuva
« Vastaus #30 : 06.11.2009 klo 20:03:30 »
Ensimmäiset mainosjulisteet.
Traileri on aika nätti.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #31 : 06.11.2009 klo 22:25:29 »
Traileri on aika nätti.

Hienot julisteet eli mainostoimisto osaa käyttää photoshoppia.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #32 : 07.11.2009 klo 02:50:23 »

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #33 : 07.11.2009 klo 03:16:13 »

Me sarjakuvaelokuvien vihaajat voimme sitten kuvitella että Kick-Assin vastine tykkää hypätä hyppynarua tuolla katolla...
Joo, ei tämä onnistu. Ei sen takia etteikö se olisi uskollinen...minusta vain ajatus että Millar röhkii spagettia nenästään on jollakin perversillä tavalla miellyttävä ajatus.
Oppiipahan pitämään jalat maassa.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #34 : 22.12.2009 klo 23:47:05 »
Itse asiassa Kick ass toimii, mutta kiitos kuuluu pitkälti Hitgirlille.
Ihan herkistyy ja vaikka poika jo onkin niin jopa miettii että voisihan se pikkuinen tyttökin olla kiva....

katsokaa itse

X-men

• Jäsen
« Vastaus #35 : 23.12.2009 klo 18:30:11 »
Ihan herkistyy ja vaikka poika jo onkin niin jopa miettii että voisihan se pikkuinen tyttökin olla kiva....

Näytti ihan hauskalta eli voi olla katsomisen arvoinen muutenkin kuin paremman puutteessa.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #36 : 23.12.2009 klo 19:13:23 »

Itse soittaisin kuudesti päivässä elokuvan ohjaajalle, että kai heillä on stuntman joka hoitaa tyttäreni stuntit...
Hmm. Naamio näytti vähän pöhköltä. Ja tuo peruukki oli vähän irtomispisteissä.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #37 : 24.12.2009 klo 00:14:41 »
Itse soittaisin kuudesti päivässä elokuvan ohjaajalle, että kai heillä on stuntman joka hoitaa tyttäreni stuntit...

Ja toisen päivän jälkeen ohjaaja pistäisi numeron estoon tai sanoisi sihteerille tjsp että jos se ja se soittaa niin ei ole tavattavissa.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #38 : 01.03.2010 klo 06:37:51 »
IGNn videohaastattelu sivuston youtube-kanavalla elokuvasta ja sarjakuvasta.

Äänessä Millarin lisäksi JR JR.
Eli tässä on  siis omaelämänkerrallisesta sarjakuvasta tehty leffa! Kuka olisi uskonut!

Millarin skottiaksentti miellyttää ja se miten elokuva ja sarjakuva ovat kehityyneet samaan aikaan on varmasti hyödyttänyt molempia.

ollakseen se tyypillinen "meidän elokuva on parasta ikuna" myyntipätkä onnistuu keräämään sympatiapisteita.

Kaikessa väkivaltaisessa räävittömyydessään (amerikkalaiseksi elokuvaksi) alan hitaasti uskoa että tämän katsominen sattuu aina vaan vähemmän.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #39 : 19.03.2010 klo 06:24:34 »
Sitä oppii uutta päivittäin, IO9n haastattelussa JR JR joka mainitsee että Kick Ass-elokuvassa on sarjakuvasta animoitu "syntytarina"

JR JRn kynänjäljestä pitävänä tämä naula vetää.

artikkelissa mainitut Kick assin sarjakuvallinen jatko ja tuo JR JRn ja Chaykinin Shmuggy and Bimbo taisivat mennä omalle tilauslistalle.

olen alkanut lämmitä Kick Ass-elokuvalle muutenkin.

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #40 : 12.04.2010 klo 16:22:37 »
Kävittekö katsomassa Kick-Assin ennakkoon viime viikonloppuna Night Visions -festivaaleilla Helsingissä?

Minä kävin.

Elokuva on oikein riemastuttavaa väkivaltaviihdettä ja kelvokasta teinikomediaa, mutta ennen kaikkea se on suorastaan pirullinen ja avoimesti vittuileva satiiri teiniyleisölle suunnatuista PG-13 sarjakuvafilmatisoinneista, joissa sarjakuvasankarit muka taistelevat oikeuden puolesta pahuutta vastaan hyvin sisäsiististi turpaan vedellen niin ettei verta näy missään. Mutta ei tässä elokuvassa. Kun ihmisiä hakataan, niin niitä sattuu. Ja kun supersankari ottaa oikeuden omiin käsiinsä, niin sehän on todellisuudessa hyvin sairasta omien tappo- ja kidutusfantasioiden toteuttamista. Sarjakuvaelokuvan lajityyppiin kuuluva piilotettu sadismi saa siis ansaitsemansa käsittelyn.

Joku vitun Watchmen ei ole mitään siihen kuvainraastoon verrattuna, mitä Kick-Ass toteuttaa. On kuvaavaa, että kaikki sarjakuva- ja sarjakuvaelokuvafanit ovat tosi innoissaan tästä leffasta, eikä ne edes tajua, että heille tässä nauretaan kaikkein paskaisimmin. Myös sarjisnörttien latentisti pedofiiliset mielenliikkeet saavat asianmukaisen tölväisyn.

Sanjo

• Jäsen
  • hölömö
« Vastaus #41 : 13.04.2010 klo 11:22:30 »
Kävittekö katsomassa Kick-Assin ennakkoon viime viikonloppuna Night Visions -festivaaleilla Helsingissä?

Minä kävin.

Elokuva on oikein riemastuttavaa väkivaltaviihdettä ja kelvokasta teinikomediaa, mutta ennen kaikkea se on suorastaan pirullinen ja avoimesti vittuileva satiiri teiniyleisölle suunnatuista PG-13 sarjakuvafilmatisoinneista, joissa sarjakuvasankarit muka taistelevat oikeuden puolesta pahuutta vastaan hyvin sisäsiististi turpaan vedellen niin ettei verta näy missään. Mutta ei tässä elokuvassa. Kun ihmisiä hakataan, niin niitä sattuu. Ja kun supersankari ottaa oikeuden omiin käsiinsä, niin sehän on todellisuudessa hyvin sairasta omien tappo- ja kidutusfantasioiden toteuttamista. Sarjakuvaelokuvan lajityyppiin kuuluva piilotettu sadismi saa siis ansaitsemansa käsittelyn.

Joku vitun Watchmen ei ole mitään siihen kuvainraastoon verrattuna, mitä Kick-Ass toteuttaa. On kuvaavaa, että kaikki sarjakuva- ja sarjakuvaelokuvafanit ovat tosi innoissaan tästä leffasta, eikä ne edes tajua, että heille tässä nauretaan kaikkein paskaisimmin. Myös sarjisnörttien latentisti pedofiiliset mielenliikkeet saavat asianmukaisen tölväisyn.

Kuulostaa viihdyttävältä.

Kyllähän sinä vaikutat tajuavan että sinulle nauretaan paskaisesti, vai onko tässä joku identifikaatio juttu meneillään "luen sarjakuvia, kirjoittelen sarjakuvista sarjakuvafoorumilla mutta en ole sarjakuvafani" joka on samassa uskottavuusluokassa kuin "ei se ole homoilua jos ei katso silmiin".  >:D

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #42 : 13.04.2010 klo 13:17:40 »
En fanita supersankarisarjakuvia ja vihaan nykyistä supersankarisarjakuvaelokuvabuumia. Siksi olen tällaisen yläpuolella.

Jena Baran

• Jäsen
« Vastaus #43 : 13.04.2010 klo 14:10:57 »
Jaa. Läski-Freddy on muuten supersankari.

Sanjo

• Jäsen
  • hölömö
« Vastaus #44 : 13.04.2010 klo 15:17:48 »
En fanita supersankarisarjakuvia ja vihaan nykyistä supersankarisarjakuvaelokuvabuumia. Siksi olen tällaisen yläpuolella.

No olisit kirjoittanut että ne trikoot aiheuttaa ihottumaa, joskaan ei se tee yhtään vähemmän kummallisen oloiseksi silmissäni tuota suhtautumista. Näen niin toisiinsa rinnastettavissa olevina joskin makuasioitten suhteen ymmärrettävästi erilaisina eri alalajit diggailun.