Kirjoittaja Aihe: Post-apokalyptiset sarjakuvat?  (Luettu 11324 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Foxtrot

• Jäsen
Re:Post-apokalyptiset sarjakuvat?
« Vastaus #30 : 25.10.2003 klo 19:14:44 »
Menisköhän Serpierin Druuna-sarja tähän kategoriaan?

Make

• Vieras
« Vastaus #31 : 25.10.2003 klo 21:16:03 »
Aikas vanha albumisarja (en muista ilmestyikö suomeksi peräti kolme albumia) oli Storm (muistaakseni se oli nimi).

Taisi olla Strom

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #32 : 27.10.2003 klo 14:23:08 »
Menisköhän Serpierin Druuna-sarja tähän kategoriaan?

Öööö... no voi ehkä mennä, mutta ei Druunaa kukaan tietääkseni sen scifimaailman, tai tarinoiden vuoksi lue... eiköhän sitä lueta lähinnä päähenkilön takapuolen ja muutamien intiimien kohtausten vuoksi.
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Foxtrot

• Jäsen
« Vastaus #33 : 28.10.2003 klo 00:11:11 »
Käsittääkseni ei lueta pelkästään nuiden seikkojen tähden. Paljonhan siinä poseerataan kelteisillään, mutta maailma on myös vahva ja mielenkiintoinen. Aika vähän olen kylläkin sarjaan tutustunut, muutamia suomeksi julkaistuja jaksoja lukenut. Köyhyysloukussa vielä menin myymään pois ainoan Druuna-alpparini joskus. Voi minua poloista.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Re: Post-apokalyptiset sarjakuvat?
« Vastaus #34 : 10.02.2007 klo 22:12:02 »
Pakko herättää ketju henkiin.
Walking dead on monesta varmaan virheellinen vastaus, koska maailmanlopun aiheuttivat zombit eikä esim ydintuho, mutta kotoinen Gone with blastwave täyttää kaikki kriteerit.

Civitate Dei

• Jäsen
  • Auf der Stelle
Vs: Post-apokalyptiset sarjakuvat?
« Vastaus #35 : 06.11.2008 klo 20:45:36 »
Tuli tuossa hankittua päälle 60 EX-Mutans lehteä, lähes kaikki mitä on julkaistu. Kyseessä edesmennyt sarja jota painettiin siinä 1985-1995. Ei mitään tekemistä X-Menin kanssa. Mutanttia riittää ja miekkaa viuhuu raunioissa 30 vuotta katastrofin jälkeen.

http://www.coverbrowser.com/covers/ex-mutants

AXA on myös hauska. Välillä on keskiaikaista menoa ja seuraavassa albumissa onkin sitten robotteja ja amatzoneja. Vanhan sivilisaation rauniot on hyvin piirretty.
Jeesus Kristus: "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja se on teidän. Uskokaa että olette sen jo saaneet, ja se on teidän.    
   Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen. "