Mä elin ihan täysillä Jippo-hurmaa. Tätä ketjua lukiessa tulee melkein jokaisesta mainitusta Jiposta todella vahvoja muistikuvia. Vaikka olihan ne härvelit usein melkoisia pettymyksiä, mutta tuolloin kun olin sellaiset noin 9 vuotta, niin siinä iässä mielikuvitus siloittaa aika paljon. Sain aikaan vanhempani jopa tilaamaan ko. julkaisua ainakin vuoden verran – mutsi ryytyi kyllä sitten aika totaalisesti ensimmäisen tilauksena saamani Jipon robottikättä kootessaan. Setelintekokone oli paha huijaus!
Jotkut lisäjipot olivat kivoja, kuten se pahvinen kuupallo ja linna, jota saattoi ampua sillä katapultilla.
Jeppe ja Kolli oli muistaakseni ajoittain oikeasti hauska. Urho Tulitukka on myös jäänyt mieleen vahvasti, se oli toisinaan melkein pelottava. Ja siis ei kellään sarjakuvasankarilla voi oikeasti olla sellaista nimeä kuin Tri Vastaisku! Tai ei ainakaan 70-luvun jälkeen.
Mulla on muuten varmaan melkein kaikki saamani Jipot - siis lehdet, ei härvelit - tallella maalla, osin kyllä aika kehnossa kunnossa.