Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvia sosiofobisille  (Luettu 4332 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
Sarjakuvia sosiofobisille
« : 11.09.2004 klo 12:36:22 »
Toivottavasti tätä linkkiä ei ole täällä ollut ennen:
http://socialanxietysupport.com/cartoons.htm

Löysin linkin Pelokkaiden foorumilta. Se on sosiaalisista peloista kärsiville ihmisille tarkoitettu paikka.

Kun itsekään en todellakaan halua olla mikään huomion keskipiste, itse asiassa koko ihmiskunta on minulle lähinnä myrkkyä, niin koen aiheen itselleni läheiseksi ja pidin noita sarjoja oikein hauskoina.
On hyvä jos kykenee nauramaan omille heikkouksilleen ja fobioilleen.

Liekö Kvaakilla muita "omiin oloihinsä jättäytyviä epäsosiaalisia ihmishylkiöitä ja arveluttavia tapauksia, joiden pitäisi viettää enemmän aikaa ihmisten kanssa ja osallistua kaikenmaailman juhliin sekä tapaamisiin, tai muuten ihmiset alkavat pitää outona ja puhuvat pahaa selän takana"?
« Viimeksi muokattu: 11.09.2004 klo 12:37:19 kirjoittanut Jippo Kenguru »
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
Re:Sarjakuvia sosiofobisille
« Vastaus #1 : 11.09.2004 klo 17:04:46 »
... Liekö Kvaakilla muita "omiin oloihinsä jättäytyviä epäsosiaalisia ihmishylkiöitä / ... /

Taatusti on! ´You´re not alone ..´ muodostui sellaiseksi yleiseksi lentäväksi lauseeksi yhdellä foorumilla ollessani.

Eikös kaikenlaiset verkkofoorumit rönsyile ja paisu juuri yllämainittujen ja linkeissä käsiteltyjen ilmiöiden takia? On helpompaa jauhaa .. no, vaikka pelkästään paskaakin ihan vieraitten kanssa kuin IRL.

Naurun sanotaan pidentävän ikää .. mutta se vaikuttaa niin pieneltä kartalta katsottuna ..

-- j --

ps. Olen kuullut että monet kuuluisiksi tulleet tutkimusmatkailijat olivat sociofoobikkoja. Siitäs sen saat, vetäydyt ihmiskunnasta ja löytyykin Etelänapa ..

He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #2 : 13.09.2004 klo 13:49:48 »
No jos samaistuin Monk-tv-sarjan neurootikkoon ja ahdistun ruuhkabussissa ja inhoan SEKÄ häitä ETTÄ hautajaisia JA synttäreitä JA...noh, vaikka mitä niin kaipa minutkin voi laskea...sosiofobiseksi?

Tai sitten olen vain silkka sosiopaatti  ;D

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #3 : 13.09.2004 klo 13:51:18 »
Tuo bussijuttu oli todella osuva.

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #4 : 13.09.2004 klo 15:10:49 »
Tunnistin itseni aivan liian hyvin tuosta The Party -sarjakuvasta. Olen itseasiassa tehnyt itsestäni hieman samanlaisen sarjakuvan. Täytyykin pistää Kvaakkiin.
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

bgt

• Jäsen
  • Grrr....
« Vastaus #5 : 13.09.2004 klo 15:33:54 »
Suoranaisesti en sociofoobikko ole. Tulen toimeen miltai joukossa kuin joukossa.

Mutta esiintymispelko minulla on, minkä kanssa kamppailen tunkemalla itseäni esiintymään aina kun mahdollista. Kait se on lapsuuden koulukiusaamisen taustaa, että aina kun on ihmisjoukon huomion keskipisteenä, sitä tuntee itsensä uhatuksi. ::)
Also spracht Blau Tiger.

Jukka

• Jäsen
« Vastaus #6 : 13.09.2004 klo 16:07:17 »
Heh, hauskoja olivat. Joissakin tosin turhan paljon tekstiä.

alkoholin kanssa se on aina vähän kaksipiippuinen juttu.
http://www.geocities.com/jukkatilus/kaljalla8.html