Olen lukenut: Between the Sheets, Angel ja Angel Nest
Näistä albumeista pidin eniten Angelista ja Angel Nestistä, jotka koostuvat osittain erillisistä ja episodimaisista ihmissuhdetarinoista, joiden yhdistävä tekijä on, että kussakin tarinassa esiintyy gin & lemon -drinkkejä juova mykkä enkeli.
Between the Sheets kertoo kahdesta tytöstä, Minakosta ja Sakista, jotka ovat parhaita kavereita. Minako ihastuu Sakiin, mutta Saki harrastaa vain miehiä, ja siirtyy suhteesta toiseen. Minakon rakkaus Sakia kohtaan alkaa muuttua pakkomielteiseksi, ja siitä ei hyvää seuraa...
Tarina muuttuu niin kipeäksi, että itse jouduin puoleenväliin päästyäni pitämään päivän tauon, ennen kuin pystyin lukemaan tarinan loppuun. Vaikuttava tarina siis, todella hienosti kerrottu. Angel ja Angel Nestkin käsittelevät kipeitä ihmissuhdejuttuja, mutta enkelin mukaan tuoma koominen fantasiaelementti tekee tarinoista rennompia. Itse pidin niistä enemmän kuin Between the Sheets:istä. Tämä ei tarkoita sitä, että Between the Sheets olisi huonompi. Minä vain ahdistun tällaisista hieman liikaa.
Piirrostyyli on melko omaleimaista ja kaunista. Henkilöt on piirretty rennolla, ohuella viivalla, ja taustat ovat yksinkertaisuudessaan hyvin tunnelmallisia. Pidän Sakurazawan tyylistä todella paljon.. omissa kirjoissani hänen teoksensa ovat visuaalisesti yksiä kauneimpia mangoja ikinä!
Suosittelen. Itse aion ostaa lisää Sakurazawan teoksia, kunhan seuraavan kerran tilaisuus tulee.
K18 -juttua en kyllä ymmärrä. Muutamat harvat seksikohtaukset on tehty hyvällä maulla.
"Sinkkuelämää" -tyylistä? Pah!!!! Kukahan tuonkin vertauksen on keksinyt...