Kirjoittaja Aihe: Albumit siistiin järjestykseen  (Luettu 5297 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wilpå

• Jäsen
Vs: Albumit siistiin järjestykseen
« Vastaus #15 : 26.12.2020 klo 14:34:51 »
Sama homma on ketuttanut itseäni myös.
Ratkaisin homman laittamalla nämä käyrät albumit (Asterix, Lucky Luke, A Ahneet ja Johannes & Pirkaleet)
Painojen alle, suoristin siis.
Muutama Marvelin Omnibus ja Yoshikawan Musashi Jeesasi kummasti.

J4N1

• Jäsen
« Vastaus #16 : 27.12.2020 klo 12:30:19 »

Hyllyjen ja katon väliin jäi hukkatilaa, johon syntyi ratkaisuksi Tex Willer-lokerikko.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #17 : 27.12.2020 klo 18:02:47 »
Hyvältä näyttää Tex-hylly, mutta voi olla pikkaisen epäkäytännöllinen. Varsinkin, jos tulee tarve lukea pinkan alimmainen Texi (ja ainahan justiin se pitää lukea). Ja jos sattuu olemaan eityisen tarkka lehtien kunnosta, niin satavarmasti alin julkaisu ennen pitkää naarmuuntuu. Että minä olisin miettinyt Texin korkuisia välihyllyjä, niin olisi voinut pistää Texit pystyasentoon. Tosin siinä olisi todennäköisesti tullut hukkatilaa, mitä tuossa ratkaisussa ei ole yhtään.
"Tex-tieteen yli-morisco"

mcdonut43

• Jäsen
« Vastaus #18 : 28.12.2020 klo 22:58:57 »
Yksi halpa tapa on ostaa Tokmannilta 32L kannellisia muovisia säilytysrasioita (nyt saa kolme 10€ ). Itse olen laittanut normaalikokoisia sarjiksina niin että laitan sivuttain yhden pahvilaatikon jossa on X määrä lehtiä ja sitten sen viereen pinon lehtiä. Lopuksi laitan jotain albumeita niiden päälle.

Einari

• Uusi jäsen
« Vastaus #19 : 04.01.2021 klo 20:41:15 »
Tuttu ongelma, kaikenlaista yritin, ohuita välilevyjä ja vaikka mitä, mutta sitten päätin ratkaista asian divareista tutuilla laatikoilla. Kovakantisemmat edelleen "vapaana", mutta lerpummat laatikoissa (laatikoissa kiinteä välilevy tai kaksi).

Eihän se samalta näytä, mutta näkyy vähän kanttakin. Ja voi vaikka vaihdella ensimmäisenä olevia "vuosittain". Vielä en ratkaissut merkintöjä, että mitä sarjoja on missäkin, mutta eiköhän siihen joku ratkaisu löydy.