Eikö Hazardille jo riitä koulutusta vastaava nykyinen duuni?

Ei vaan... vitsi vitsi...
Ei tuollaisesta ole mitään sääntöjä kuin korkeintaan yksilölliseen moraaliin, omaantuntoon ja häpyyn kirjattuja sisäisiä sääntöjä, jotka nyt tietenkin vaihtelee yhtä värikkäästi kuin kaleidoskoopin näkymätkin...
Ehkä sellainen tilanne, jossa kaverilta (joka jo on töissä jossain tällaisessa hommassa) kyselis neuvoja ja vinkkejä ja miten hän kyseisen työn sai ja sen jälkeen veis juuri tämän duunin tämän kaverin alta, niin siinä voisi jo olla vähän verenmaku toisella suussa. Eli tuollaista pitäisin jo vähän karuna ja törkeänä tekona.
Mutta muuten... Jos sitä työtä tarvii kipeästi tai nykyinen tekijä jossain julkaisussa todella ärsyttää tai sen tuotokset on mielestäsi surkeata tavaraa tai lehti mielestäsi ainakin kaipaisi ja ansaitsisi parempaakin, niin mikä jottei. Anna mennä vain ja tarjoa ihmeessä. Minä olen saanut urani aikana vain yhden ainoan vakavissaan esitetyn tappouhkauksen yhdeltä toiselta piirtäjältä, kun voitin sen yhdessä kilpailussa teininä, mutta se olikin silloin teininä...

joku huono häviäjä...
Mutta noin yleisesti... kyllä minä veisin toisen paikan, jos sen saisin ja jos aidosti voisin sanoa, että se on sekä minun, että lehden ja lukijakunnan etu... Tehkää siitä omat päätelmänne...