Kirjoittaja Aihe: Comic-Con  (Luettu 1263 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

LordiReplyXVII

• Uusi jäsen
Comic-Con
« : 18.03.2012 klo 21:55:40 »
Jou.

En nyt tiedä, että pistinkö oikeaan osioon tämän kysymyksen, mutta kokeillaan.

Olen suuntaamassa San Diegoon vuonna 2013 ja olen siellä juuri Comic-conin aikoihin. Osaako joku kertoa, milloin lippuja kannattaa hankkia, miten niitä hankintaan, onko niiden saamiseen mitään saumaa, jne? Osittain reissun syynä olisi juuri tuo nimenomainen tapahtuma.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
Vs: Comic-Con
« Vastaus #1 : 18.03.2012 klo 22:36:22 »
Ymmärtääkseni liput kannattaa hankkia mahollisimman nopsaan.
Eikös parina viime vuonna ne ole myyty loppuun jo ennakkoon?

Olen myös ymmärtänyt että viikonloppuna messualue on epäinhimillisen ruuhkan kourissa joten torstain tai perjantainkin visiitti lienisi oleellisesti mukavampi toteuttaa.

Lykkyä tykö matkan kanssa!

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #2 : 14.07.2012 klo 18:26:44 »
Tänä vuonna parhaan huumorijulkaisun palkinnon sai Milk & Cheese: Diary Products Gone Bad.

Kuka ei tykänny maidonhappanemissarjakuvista?

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #3 : 14.07.2012 klo 19:14:22 »
Tänä vuonna parhaan huumorijulkaisun palkinnon sai Milk & Cheese: Diary Products Gone Bad.

Kuka ei tykänny maidonhappanemissarjakuvista?

minä.
Ei sen puoleen Dorkin ei ole uponnut, ei Alan Dorkin eikä Evan Dorkin.
Ikinä juuri piitannut "huumorista" enin osa kun on "hauskempaa" kuin olla sakinhivutuksen kohde.
Mikäänhän ei ole hauskempaa kuin mies naiseksi puettuna. Paitsi ehkä mies jolta tulee ripulit housuun.

ei sen puoleen, tämän vuoden tuloksista itse nostaisin esiin Waidin, Darwyn Cooken, Brubaker/Phillipsin ja Francesco Francavillan.

JussiDBC

• Jäsen
« Vastaus #4 : 14.07.2012 klo 20:21:55 »
Moikka, Lordi!

Tästä blogistani saa vähän käsitystä(aika vähän kylläkin)millainen tunnelma oli viime vuoden Conissa. Mahtavaa oli ja yllätyksiä riitti.

Postaukseen on eksynyt kirjoitusvirheitä, mutta yritä kestää:) Korjailen niitä, kun duuneilta ehdin.

Kannattaa ostaa liput todella ajoissa, Comic Conin sivulta itse ne tilasimme. Mahdollisuuksia on todellakin, suosittelen tapahtumaa lämpimästi.

http://kuplanvieressa.blogspot.fi/