1
Sarjakuvaelokuvat, televisiosarjat ja animaatiot / Vs: X-Men the Animated series ja X-Men '97
« Uusin viesti kirjoittanut Curtvile tänään kello 13:58:04 »Eikö täällä oikeasti ollut aihetta asialle, vai enkö vain osannut käyttää hakua oikein? Eikö kukaan ole puhunut X-Men '97 sarjasta? (Curtti korjatkoon, jos jossain onkin, kun kuitenkin muistaa kaiken!)
Hyvä jos joskus muistaisin pitää pääni kiinni...
Näemmä tätä on vain sivuttu muissa ketjuissa jos ollenkaan. Se jos minä ja Mikael ei osata käyttää hakua ei yllätä ketään.
Podcast jaksossa kyllä puhutaan myös X-MEN Evolution sarjasta jota kvaakissa on käsitelty
X-Men Evolution

Tuoreimmat viestit