1
Sarjakuvailmaisu, sarjakuvan estetiikka ja historia / Vs: Kielletyt kuva-aiheet
« Uusin viesti kirjoittanut Veli Loponen tänään kello 21:57:22 »Mulle tuli just tänään viesti, että ei tarvitse mennä työtapaamiseen Yhdysvaltoihin lokakuussa. Jo viime vuonna samassa tilanteessa mietin, että miten käy, että pääseekö maahan, joutuuko säilöön vai mitä. Matka meni silloin kyllä ihan hyvin. Toisaalta työnantaja on aktiivisesti kritisoinut Trumpin hallintoa, joten on mahdollisuuksien rajoissa, että ottaisivat tällaisen ulkomaalaishipin hampaisiinsa.
Että on tää maailmanmeno mennyt ihan hulluksi.
Että on tää maailmanmeno mennyt ihan hulluksi.

Tuoreimmat viestit