Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Nettisarjakuvat
Jere Kostamus
Holle:
Työn alla tällainen kokeilu.
Hieman ongelmia tuon softan kanssa joten varovaisesti edetään.
Kommentteja kuulen mielelläni.
Sika:
Vaikuttaa lupaavalta. Vielä ei oikein kerennyt juoni hyrähtää käyntiin. Ihmettelin hieman tuota hahmojen suunnittelua. Hehän näyttävät ihan samalta kun verikoirat, etkö kaipaa vaihtelua hahmoihin? :D
Jälki näyttää kyllä siistiltä ja silmät lepää lukiessa. Jos pystyt kehittämään vielä sivuasi, niin voisi olla kätevämpää jos seuraavan sivun saisi aina klikkaamalla kuvaa.
Hyvä hyvä.
Holle:
Tosi on että toinen hahmo on otettu suoraan verikoirista mutta en minä tuohon osaan muuta näyttelijää saanut. Rooli on kuitenkin aivan toinen kuin koirissa.
Ihmettelin tuota klikkaushommaa kun mielestäni yläkulmassa on aivan ok navigointi , kunnes taas kerran kokeilin sitä Explorerilla ja siinä ei ainakaan minulla eteenpäinmenevä nuoli toimi??? Muilla selaimilla toimii niinkuin pitääkin.
keijoahlqvist:
--- Lainaus käyttäjältä: Holle - 16.03.2007 klo 00:34:36 ---Tosi on että toinen hahmo on otettu suoraan verikoirista mutta en minä tuohon osaan muuta näyttelijää saanut. Rooli on kuitenkin aivan toinen kuin koirissa.
--- Lainaus päättyy ---
Käy niin että lukija luulee lukevansa verikoiria vaikka kuten sanot, näyttelijän rooli on eri. Kokeile sarjakuvanäyttelijätyönvälitystoimistoa .
(hups, tuossahan tuli paljastettua kätevä sarjisidea)
Holle:
Pientä päivitystä.
Jatkossa sivu tai pari viikossa, saa nähdä miten ennättää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta