Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Kotimaiset sarjakuvat

Legendat: Revontulen sotasarjakuvat

<< < (3/37) > >>

Curtvile:
Totta kyllä, Törni oli hieno esitys.
Vaikka minä olen Napalmeistakin pitänyt niin tässä oli sitä jotain. Törni sarjis oli muutakin kuin armotonta tappoa ja kuvasi kiihkotta ja puolia valitsematta aikakautta.
Erittäin kova suoritus.
Odotan Häyhä- albumia mielenkiinnolla. Mies itse on mielenkiintoinen tapaus, yhä hallitseva tarkka-ampujatilastojen ykkönen.
Ulkomaisten hakuteosten mukaan 500+ vahvistettua tappoa.
Epäilemättä erikoinen henkilö. Toivottavasti teos yhtä tasokas.
Albumi kun on jo varauksessa.

V3§a V1tikain3n:

--- Lainaus käyttäjältä: Curtvile - 01.10.2005 klo 15:44:37 ---Tuotteesta kiinnostuneille tiedoksi : kirjavälityksen mukaan tekijä on Vitilainen, Vesa.
Hauska huomata ettei elä yksin lukihäirän kansssa.

--- Lainaus päättyy ---

Mistä huomasit tuon virheen Kirjavälityksellä? Oliko Jossakin välitysuutisissa? Laitoin jo BookPlussalle korjauskehoituksen, kun sielläkin oli sama erhe.

Häyhän hinta ovh on sama kuin Törnillä, 8,90 kun soittelin eilen kustantajan kanssa. Ja kuten tuli Kirjamessujen threadissa mainittua, meillä on messuilla jonkilainen patsastelutilaisuus Katri Valalla, lauantaina 16:30. Alkuperäisen kirjan tekijät ovat myös paikalla.

Kivik:
Sainpa aikoinaan tilaisuuden nähdä itsensä Häyhän kauppareissulla.

Seuraavaksi sarjakuvan ansaitsisivat Marokon Kauhu ja Nikke Pärmi.

V3§a V1tikain3n:

--- Lainaus käyttäjältä: Kivik - 07.10.2005 klo 15:31:15 ---Sainpa aikoinaan tilaisuuden nähdä itsensä Häyhän kauppareissulla.

Seuraavaksi sarjakuvan ansaitsisivat Marokon Kauhu ja Nikke Pärmi.

--- Lainaus päättyy ---

Ei mikään mahdoton ajatus, Revontulelta (www.revontuli.net) ilmestyi juuri "Minä, Marokon Kauhu", mutta koska Häyhän tarinassakin Kauhulla on aika iso sivurooli, hän ei ole vielä ensisijalla jatkoja varten. Ei Nikkekään hullumpi olisi, mutta katsotaan...

Saivat myös sarjakuvat lopulta listattua nettisivulle.

M.T:
NOH!..Tulipahan vilaistua Törni-sarjista tänään ÄRRÄLLÄ...Pienoinen pettymys oli näin ensinäkemältä, kuvitukseen ei oltu oikein panostettu, jälki oli vähän harrastelijamainen eikä se paljon poikennut Korkeajännityksiä tehtailevan Samsonin tyylistä!!!(Liekö kyseessä kiire kun on kaksi sarjakuvaa alla vai luuleeko kuvittaja, että Samsonin naivistinentyyli puree jokaiseen sotasarjakuvadiggariin...) Eipä Vitikainen&Kump. saa ainakaan Kvaakin sivuilta mitään realistista arvostelua sarjakuvalleen, täällä on vallallaan "Hyväveli" meininki eli kukaan ei uskalla antaa rehellistä kommentia toisen Kvaak:laisen sarjakuvasta, tämähän voi vaikka suuttua siitä............

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta