Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Sarjakuvien ostaminen ja keräily

Ihmesarjan keräilyn aloittaminen

<< < (5/6) > >>

Darth Mika:

--- Lainaus käyttäjältä: Miqz - 21.08.2025 klo 13:24:40 ---Joo, nimenomaan suomenkielinen. Ulkomailla se julkaistiin virheestä huolimatta käsittääkseni eli niitä lienee paremmin saatavilla.

--- Lainaus päättyy ---
Ulkomailla on ajateltu järkevästi...ei väliä, jos muutama sivu on outoa pohjoismaista mongerrusta.

isokana:
Minä tuolloin 20 vuotta sitten huutelin, että Howard löytyi sattumalta divarikierroksella jo lopettaneesta Myyrmäen antikvariaatista. Ohessa muutama kuva albumista.

Tässä on siis ainoastaan yksi sivu hollanniksi (kai tuo kieli hollantia on): sivu 35. Albumissa on 64 sivua eli keskiaukeamasta ei ole kyse.

Darth Mika:

--- Lainaus käyttäjältä: isokana - 24.08.2025 klo 16:52:30 ---Minä tuolloin 20 vuotta sitten huutelin, että Howard löytyi sattumalta divarikierroksella jo lopettaneesta Myyrmäen antikvariaatista. Ohessa muutama kuva albumista.

Tässä on siis ainoastaan yksi sivu hollanniksi (kai tuo kieli hollantia on): sivu 35. Albumissa on 64 sivua eli keskiaukeamasta ei ole kyse.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitokset havainnekuvista!
Oliko kyse Myyrmannin ylimmän kerroksen divarista? Siellä olen minäkin aikoinaan käynyt useasti.
Mitä muuten maksoit sarjakuvasta? Tietysti jotain 5-10 euroo.

Tykkään enemmän tuosta Hollannin fontista! Näyttäisi kustantaja olevan Semic!

Omistat kyllä tosi harvinaisen sarjakuvan. Luultavasti moni Marvel-kerääjä on nyt ihan vihreydestä kateellinen sulle!

isokana:

--- Lainaus käyttäjältä: Darth Mika - 24.08.2025 klo 17:51:18 ---Oliko kyse Myyrmannin ylimmän kerroksen divarista? Siellä olen minäkin aikoinaan käynyt useasti.
Mitä muuten maksoit sarjakuvasta? Tietysti jotain 5-10 euroo.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, juuri tuo divari kyseessä. Hinta oli jopa niin huikea kuin 2 euroa. En itse silloin tiennyt, että kyseessä oli minkäänlainen harvinaisuus. Katsoin vaan, että jaahas Howard the Duckia suomeksi, enpä tiennytkään ja kun halvalla lähti, niin ostin.

Darth Mika:

--- Lainaus käyttäjältä: isokana - 24.08.2025 klo 18:23:31 ---Joo, juuri tuo divari kyseessä. Hinta oli jopa niin huikea kuin 2 euroa. En itse silloin tiennyt, että kyseessä oli minkäänlainen harvinaisuus. Katsoin vaan, että jaahas Howard the Duckia suomeksi, enpä tiennytkään ja kun halvalla lähti, niin ostin.

--- Lainaus päättyy ---
No huh! Siinä olet saanut 500-kertaisen voiton sarjakuvalle. Varmaan tulevaisuudessa voi jopa arvo nousta.
Tuo Myyrmannin divari oli kyllä hyvä paikka, jos oli vähän pätäkkää. Itseä harmittaa, että en ostanut sieltä vanhoja 80-luvun MikroBittejä. Niitä kun ei taida saada nykyään mstään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta