Sarjakuvantekijöiden keskustelut > Julkaisu, markkinointi, tekijänoikeudet ja palkkiot
Comic Book Idol
thepanu:
Ovathan ne varsin suoria, mutta parempi niin kuin yltiöpäistä kehua.
Tällä hetkellä äänestys on varsin tiukkaa ja itse asiassa ketkä kaksi tahansa voivat tippua.
Käykää äänestämässä Redmondia!! Itse ainakin haluaisin nähdä hänen taidettaan ihan oikeassa julkaisussakin. Kun tällä hetkellä näyttäisi siltä että hän on tippumassa. Pikapika rekisteröinti ja eikun äänestämään. Ei oo kova homma.
puro:
Toi äänestys tuntuu vähän hassulta tai sitten ihmisten maku jakautuu tasaisesti eikä vastaa minun makuani ollenkaan ;D. Scherberger on noussut aika lailla parissa viime tunnissa ja Flores on melkein tasapäinen muiden kanssa, vaikka idea on aika "jännä" (minun mielestäni aika paska siis).
Noh, mielipiteensä kullakin, minun ääneni menisi ehdottomasti Hickmanille..
-P.
thepanu:
No mitä nyt on noita kommentteja lukenut niin aika tasaisesti löytyy kannattajia kaikille piirtäjille.
Floresin työstä en mäkään oikein pitänyt. Mutta jos katsotaan koko kisaa niin omat suosikkin ovat olleet Scherberger ja Redmond. Ja heidät toivoisin näkeväni finaalissakin.
Mutta käykää ihmeessä äänestämässä oli suosikkinne kuka tahansa. Ei rekkaaminen niin paljoa aikaa vie.
Timo Ronkainen:
Höm... Redmond on selvästi paras, ei mitään turhia kikkailuja ja kerronta on hyvin rytmitetty, sujuvasti (fluently) luettavaa. Näin pitää mainstreamia tehdä. IMO.
äänestetty on.
Timo
Sihvonen:
Mielenkiintoinen skaba. Redmond on kyllä selkeästi sujuvin piirtäjä. Äijä on kyllä musta parhaimmillaan kuvittajan ominaisuudessa, eikä niinkään sarjakuvapiirtäjänä. Käykää muuten katsastamassa hepun kotisivut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta