Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Toimintasarjakuvat
Halo Jones
Chemo:
Tyhmä kysymys: käsittävätkö Suomessa julkaistut HJ-albumit kaikki tämän hahmon seikkailut, vai onko ulkomailla julkaistu niitä enemmänkin?
Mainio sarja, tämä erottui selvästi edukseen aikoinaan 2000AD:n tuotannosta. Tää ei oo ollenkaan ainoa sarjakuva, jota olen digannut pitkään ja josta olen sittemmin huomannut että "ai, _tämäkin_ oli Alan Mooren työtä"... :)
VesaK:
Juu. Aikeita jatkoon oli, mutta Mooren ja 2000AD:n sukset menivät ristiin hahmon tekijänoikeuksista ja -korvauksista. Halo Jonesista tehtiin mm. näytelmäversio.
Sitten A. Moore saikin diilin DC Comicsin kanssa Rämemöröstä ja loppu on hysteriaa...
Poika nro 3,141:
Kuinka monta osaa Halo Jones käsittää? Itse sain käsiini kaksi ensimmäistä osaa. Tiedän että niitä on ainakin kolme. Mutta jääkö se siihen sitten?
Rauta:
--- Lainaus käyttäjältä: Poika nro 3,141 - 25.01.2007 klo 19:41:21 ---Kuinka monta osaa Halo Jones käsittää? Itse sain käsiini kaksi ensimmäistä osaa. Tiedän että niitä on ainakin kolme. Mutta jääkö se siihen sitten?
--- Lainaus päättyy ---
Kolmehan niitä.
http://users.tkk.fi/~rauta/scifi/halo.html
VesaK:
Koko juttu on tosiaan vain 3-osainen. Tavallaan hyvä niin. Melankolinen lopetus toimii hienosti.
Halo Jonesit on vielä mainiosti suomentanut Jukka Heiskanen, nyk. Aku Ankan vastaava päätoimittaja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta