Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Aku Ankka ja kumppanit
Sekalaiset Disney-julkaisut
Duckster:
--- Lainaus käyttäjältä: Fubble - 05.10.2005 klo 14:53:35 ---[Röyhkeä mainos]
Ankkiksesta
[/Röyhkeä mainos]
--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia, ei tuo nyt niin röyhkeä ollut.. ;)
vesa saarinen:
Joo, eipä noita Parhaat Palat 1956 -tyylisiä kirjoja varmastikaan kannata hankkia, jos näköispainos sattuu jo hyllystä löytymään. Lahjaksi niitä varmaan menee. Toisaalta ne, joilta näkkärit ovat jääneet väliin, voivat sentään näitä hankkia, sillä paksuja ja tuotantokuluiltaan vissiin pirullisen kalliita näkkäreitä ihan hevillä ei uusintapainoksina nähdä. Ehkä. Kai. Vissiin.
Timo Ronkainen:
--- Lainaus käyttäjältä: - 24.02.2006 klo 10:26:04 ---Mistäs saakka noita neljännesvuosikertoja on tullut? Mulla on 4/1971 eli viimeinen neljännes tuolta vuodelta.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on 2/1970.
Timo
Timo Ronkainen:
Vaan kauankos näitä pahvikantisia neljänneksiä on tehty? Minulla on aina ollu semmonen oletus että niihin on vaan koottu ylijäämänumerot (voiko Ankoista semmoisia jäädä?) ja kannet vaan päälle. Eihän näissä kai mitään ISBN:ää ole? Ilman sitähän ne ei kai ole omia julkaisujaan ollenkaan.
Timo
MEH:
Hienoa, että nämä tilaajalahja näköispainokset jatkuvat. Tuleeko sitten ensi vuonna taas jokin Aku tilaajalahja boxi. Riittääkö niitä enään. Itselle tuli mieleen ne pari Barksin parhaat pellet lehteä, mutta nekin julkaistiin vasta kymmenisen vuotta sitten.
Kalenterit hankin, kun olen ne aiemmatkin hankkinut, vaikkakaan en taskukalentereilla ole tehnyt yhtään mitää, mutta keräily mielessä.
Rokkikukot siis varmaankin sisältää musiikkiaiheisia Disney tarinoita. Tulee varmaan olemaan tasoltaan vaihteleva, mutta ehkäpä mukana on Barksin Itkevä Merimies tarina.
Korhosta jo olenkin odotellut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta