Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Sarjakuvailmaisu, sarjakuvan estetiikka ja historia
Egmontin julkaisujen painolaatu
Darth Mika:
Minäkin sain luettua tän Haikaralaivue: Delta AIR BD-albumin ja kyllähän tässä aika hailakat nää värit on. Tuntuu kuin printteristä olisi osa väreistä loppua kesken. Onko tuo paperin laatu sitten ollut niin huono, että se imee värin ja jättää tommosen haalean värityksen.
Sitten itse tarina. Mun mielestä alku oli tosi pitkäveteinen...vasta sivulla 33 alkoi tuntumaan vanhalta Haikaralaivueelta. Toivottavasti osa 2 Operaatio ukkosmyrsky on paljon parempi.
Mutta jotenkin tuntui tutulta tarinalta...oon tän jossain lukenut, mutta en muista missä...yritin katella Zoom-lehtiäkin, mutta en löytänyt tätä sarjakuvaa.
Petteri Oja:
--- Lainaus käyttäjältä: Darth Mika - 06.03.2025 klo 09:41:23 ---Mutta jotenkin tuntui tutulta tarinalta...oon tän jossain lukenut, mutta en muista missä...yritin katella Zoom-lehtiäkin, mutta en löytänyt tätä sarjakuvaa.
--- Lainaus päättyy ---
Löytyy Super-S-sarjakuvalehden numeroista 3-4/1980.
Darth Mika:
--- Lainaus käyttäjältä: Petteri Oja - 07.03.2025 klo 09:00:19 ---Löytyy Super-S-sarjakuvalehden numeroista 3-4/1980.
--- Lainaus päättyy ---
Ahhh! Ilmankos tuntui tutulta...löytyy hyllystä, mutta varmaan aikoja sitten lukenut! Mutta eihän tässä Super S-lehdessä ole julkaistu tuota Operaatio ukkosmyrskyä.
MTT:
Nyt oli kyllä Daredevilissä säästelty väreissä oikein kunnolla.
Muutoin hieno tarina, ja identtinen painos vanhan Graphitti Designin kirjan kanssa esipuhetta myöten, mutta oli kyllä niin halvan näköinen painoasu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta