Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Amerikkalaiset sarjakuvat
Joe Sacco (Palestiina)
tolppis:
Olikos tästä aihetta täällä?
Aloitan kertomalla että uusimmassa Kehitys-lehdessä 3/2004 on artikkeli jossa Leif Packalen käsittelee Saccon alpparia/alppareita.
Onkos joku jo lukenut tämän?
Nyt töihin...huokaus...
Hanna:
Vaikuttaa mielenkiintoiselta, ainakin sen perusteella mitä tuossa Kvaakin etusivulla vähän aikaa sitten ko. albumista kerrottiin. Täytyypä katsella jos tuo tulisi vastaan sarjisfestareilla.
"Palestiinan" lukeneet, kertokaahan mielipiteitä! Kannattaako laittaa rahansa likoon?
Wilpuri:
En ole lukenut, mutta varsin vaikuttavan oloinen juttuhan tuo on. Ei mikään ihan pieni vihko. Kuvitus on todella taidokasta, mutta hahmojen ulkonäkö/tyyli ei oikein minun silmääni vetoa. Tulee ehkä ostettua jos saa jostain rahaa.
W:
Hirmu kallis hinta sillä on, mutta aion ostaa sen... Sittenkun on rahaa. Olen lukenut vähän netistä Saccosta ja arvostelut ovat olleen kaikki myönteisiä.
Albumin ostoon minulla vaikuttavat osin poliittiset mielipiteet...
VesaK:
Ranskassahan juutalaisäärijärjestöt yrittivät saada tuota myyntikieltoon, mutta ei onnistunut.
Odotamme jännityksellä, jyrähtääkö vanha sarjakuvien ystävä Ben Zyscowitz asiasta? Tai sarjakuvahahmo Ruuben Stiller "uudessa" teevee-shoussaan. Tuskin. WSOYkin uskoo Saccoon niin vahvasti, ettei ole laittanut Palestiinaa edes oman kirjakauppansa ikkunaan.
Eipä oo kyllä Otavakaan pistäny Kekkosta esille...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta