Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Kotimaiset sarjakuvat

Kari Leppänen- nykypäivän realistisen sarjakuvan mestari

<< < (2/141) > >>

PurPur:

--- Lainaus käyttäjältä: Timo Ronkainen - 05.10.2009 klo 14:11:54 ---Niin Karin kommentit vai Sarjakuvaseuran toiminta?

--- Lainaus päättyy ---

Tarviiko kysyäkkään... No, en mä nyt Leppäsen puolesta ole niinkään nolostunut.

Kun nyt kerran asiasta on puhetta, niin voitko Toni selittää mistä tuossa "hatun jakamattomuustilanteessa" sitten oli kyse i.e. mitä oli "luvattu"? Eikö löytynyt toista hatutettavaa?...

VesaK:
Kari T. Leppänen on sarjakuvan Timo T.A. Mikkonen.

sarja:
Kari Leppänen kuuluu ehdottomasti sarjakuvapiirtäjien parhaimmistoon. Lisäksi hän on vanhojen sarjakuvien ystävä. Tämä käy ilmi Leppäsen omasta plogista.

Sihvonen:
Aika jämptin oloinen sälli tuo Leppänen. Onhan hän taitava klassisen seikkailusarjakuvatyylin piirtäjä, sitä ei varmaan voi kukaan kieltää, mutta onko se tosiaan hänen mielestään ainut oikea tapa tehdä, kuten olen rivien välistä lukevinani?
Puhuu tuolla kotisivuillaan jotakin siitä kuinka pitkäjäteisyys on tärkeä ominaisuus, jos mielii sarjakuvapiirtäjäksi. Hänen oman tuotantonsa laajuuden huomioonottaen herralta itseltään sitä löytyy rutkasti, mutta löytyykö avarakatseisuutta? Ei vissiin.

MarkZero:

--- Lainaus käyttäjältä: VesaK - 05.10.2009 klo 16:19:33 ---Kari T. Leppänen on sarjakuvan Timo T.A. Mikkonen.

--- Lainaus päättyy ---

Aika kauhea vertaus, onkos Vesalla tästä oman käden tietoa?

Itse tulkitsin tuon Leppäsen kommentin hatusta "ei sovi profiiliini" (silhuetti näyttäisi huonolta) jonkinlaiseksi huumoriksi, jota ei oltu tajuttu. Ja miksi lähteä Kanarialta Suomeen hakemaan typerä hattu? Mielestäni Leppänen on oikeassa Puupää-hatun jakamisesta, se on jo kaikilla ja sen arvo on kyseenalainen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta