Sarjakuvantekijöiden keskustelut > Julkaisu, markkinointi, tekijänoikeudet ja palkkiot

Omakustanteiden kirjastoihin myyminen

(1/12) > >>

kespa:
Nyt askarruttaisi hiukan kirjastoihin myyminen... Joskus, kun jotain lehtiäni olen paikallisiin kirjastoihin myynyt niin olen aina marssinut kirjastoon sisään ja kysynyt kirjastonhoitajilta, että kiinnostaako heitä ostaa vai ei. Mutta kysyisinkin sitä, että onko, ja mikä on se taho, johon voisi ottaa yhteyttä, että saisi samalla myytyä albumeitaan useampiin kirjastoihin niin, että ei itse tarvisi joka paikassa käydä.
Ehkä vähän huonosti selitetty, mutta tajusitte varmaan mitä ajan takaa.

Reima Mäkinen:
Katso Kupla-akatemiasta kohta markkinointi.

Timo Ronkainen:

--- Lainaus käyttäjältä: kespa - 14.08.2006 klo 12:35:28 ---mikä on se taho, johon voisi ottaa yhteyttä, että saisi samalla myytyä albumeitaan useampiin kirjastoihin niin, että ei itse tarvisi joka paikassa käydä.

--- Lainaus päättyy ---

Laita vain Kirjastopalveluun yksi näytezibale ja pieni tiedote lehdestä, niin tilauksia satelee jopa useita! ;D
BTJ KIRJASTOPALVELU OY
PL 84
00211 Helsinki

Timo

Curtvile:
Ehdottomasti.
Ainakin Turun kaupunginkirjasto harrastaa jossain määrin kotoisia omakustanteita.
Kunhan tietävät niiden olemassaolosta.
Tänäänkin bongattu muutama.

kespa:

--- Lainaus käyttäjältä: Timo Ronkainen - 14.08.2006 klo 13:29:37 ---Laita vain Kirjastopalveluun yksi näytezibale ja pieni tiedote lehdestä, niin tilauksia satelee jopa useita! ;D
BTJ KIRJASTOPALVELU OY
PL 84
00211 Helsinki

Timo

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vastauksista. Kumma, kun ei itselle tullut BTJ mieleen vaikka oon sinne pari kirjaakin kuvittanu. :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta