Kvaak.fi > Ajankohtaista
Kvaakin vuosipäivä
Timo Ronkainen:
Onnea vua! :D
K.I.P:
Onnea !
Alansa johtava suomenkielinen portaali.
J.M:salo:
Muistan kuinka vuonna 2003 ystäväni oli todella innoissaan Loikan Vuoksi-sarjakuvasta. Linkitti vitseihin irkissä päivittäin ja kehui sitä kuinka tämä on sitä suomalalaista sarjakuvaa, mitä pitäisi enemmänkin julkaista. Sitä kautta kuulin varmaan Kvaakista ensimmäistä kertaa. Pian tuon jälkeen kävin sarjakuvafestivaaleilla (Aktia-salissa!) ja Kouvalainen jakeli Kvaak.fi-mainoslappuja.
Liityin näköjään itse jäseneksi loppuvuodesta 2003. Olin tuolloin valmistumassa lukiosta ja mietin mitä elämällä seuraavaksi tekisi. Kursseja ei koulussa oikein enää ollut ja kun kirjoituksetkin (syksy) olivat juuri menneet, niin sitten odotettiin ensin tuloksia, sitten kevään pääsykokeita ja sitten armeijaa.
Siinä oli paljon luppoaikaa, jaksoi kirjoittaa (ja lukea sarjakuvia).
Nyt kun katselen noita kymmenen vuoden takaisia viestejä, niin en oikein tunnista itseäni muuten kuin kiinnostuksen kohteista. Sanotaan että ihmisen keho uudistuu jatkuvasti ja jopa aivot "kierrättyvät" seitsemässä vuodessa. Fyysisestikään minussa ei siis ole enää mitään siitä ihmisestä joka olin 10 vuotta sitten!
Mutta jotain tuosta teini-ikäisestä Juhosta on vielä jäljellä. Olen saanut paljon ystäviä ja kokemuksia näiden foorumeiden kautta. Tätä kautta Solja rekrytoi minut ensin festivaaleille vapaaehtoiseksi, sitten olinkin itse koordinoimassa, yhtäkkiä olin sarjakuvaseuran hallituksessa ja viikko sitten juhlittiin Sarjakuvakeskuksen viisi-vuotissynttäreitä.
Hups.
Jos yksi yksinäinen huuto hienolle ihmiselle pitäisi lähettää (tietenkin Kouvalaisen lisäksi!), niin se olisi Warda Ahmedille, joka niin monta moninaista kertaa näillä foorumeilla pyyteli lähtemään kanssaan baariin sarjakuvaihmisiä tapaamaan, kunnes lopulta myönnyin.
Sillä baarikeikalla ollaan edelleen.
Lurker:
Onnea kymmenvuotiaalle!
Mutta minne kaikki naiset lähtivät Kvaakista?
Janne Kuusinen:
Lämpimimmät mahdolliset onnittelut. Kvaak tuottaa laatusisältöä, josta maksaisin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta