Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Muut sarjakuva-aiheet

Kenen joukoissa seisot, mihin kerhoihin kuulut?

(1/10) > >>

Reima Mäkinen:
Täällä kun on näitä hauskoja paljastus-threadeja niin aloitetaanpa vielä yksi. Eli kertokaa ihmiset mihin fanikerhoihin olette menneet skidinä tai vähän vanhempana liittymään? Löytyykö jäsendiplomeita plakkarista?

Jostain syystä tulin liittyneeksi ainoastaan Hopeanuoli kerhoon. Saikohan sieltä jotenkin niin mahtavat edut tai jotain. Se markkinointi oli siihen aikaan rajua, edellä aikaansa, väittäisin. Oli oheistavaraa ja tapahtumiin osallistumista. Se varsinainen sarjakuvalehtihän vaikutti jo siihen aikaan hiukka köpöltä. Taisin tykätä siitä kun siinä oli niin paljon matskua.

Mustanaamiokerhon salakirjoitusta tulin ratkoneeksi ilman sitä ratkaisuavainta. Muuten olen ollut tosi huono lähettelemään mitään kirjeitä tai piirroksia julkaistavaksi mihinkään lehteen. Ihmetyttää.

Ilja Rautsi:
Minä olin Mustanaamiokerhon kultajäsen. Ja kaiketi ylpeä siitä.

VesaK:
Minä olen myös Mustiskerhon kultajäsen, ja passitkin on tallella. Vanhat Herrat-passikin on. Suomen Sarjakuvaseuraan on tullut kuuluttua vuodesta 1979. Turun sarjakuvakerhossa olen kai vieläkin, ei sitä lakkautettukaan ole, se ei vain liiku enää..

Juha Kouvalainen:
Minäpä olen sijoittunut kolmanneksi lapsuudenaikaisen talonyhtiön järjestämissä Muumi-peikko hiihtokisoissa! ;D (Osallistujia taisi olla jopa neljä, pikataivalta 50 metriä...)

tolppis:
Kuuluin aikoinaan sekä Hopis- että Mustiskerhoihin ja olin jopa jonkin aikaa Sarjakuvakerhossakin Hyvinkäällä! Saimme kaverin kanssa väsättyä tasan yhden stripin sarjakuvaa joka sijoittui USA:n sisällissotaan, heh, se oli aika outo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta