Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Aku Ankka ja kumppanit
Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
Aku1:
Taidan olla osasyyllisenä muistanko kun syksyllä 2005 tein ainakin 4 aihetta alkuinnostuksena :P ja sen jälkeen tuli just tuo juttu, mutta tuskin se minun syytä yksinään on no olenpa tännekkin palannut.
Jamo:
Jos kysymys on aiheellinen:
Milloin ei ole enään "uusi jäsen"?
Milloin pääsee siihen "korkeampaan" ryhmään?
Snpp:
50 viestiä on kyllä aika suuri vaatimus. Minäkin olen ollut täällä jo yli vuoden ja olen yhä "uusi jäsen". Lueskelemassa käyn usein, kirjoittelen harvakseltaan.
Uskoisin kyllä, että potentiaalinen häirikkö kyllä näyttää karvansa jo heti liityttyään tai muutaman ekan postauksen kuluessa, joten jotenkin tuota voisi viilata kepeämmäksi.
Veli Loponen:
--- Lainaus käyttäjältä: Snpp - 03.12.2007 klo 21:19:15 ---Uskoisin kyllä, että potentiaalinen häirikkö kyllä näyttää karvansa jo heti liityttyään tai muutaman ekan postauksen kuluessa, joten jotenkin tuota voisi viilata kepeämmäksi.
--- Lainaus päättyy ---
Olen pahoillani, mutta kyllä se 50 on ihan tarpeeksi matala tähän tarkoitukseen. Ja onhan tuolla mahdollisuuksia aloittaa ketju välillisesti kysymällä asiaa Pieni kysymys -ketjuissa tai sitten yksityisviestittämällä jollekin valvojalle.
helmi:
Hö! Olen monta kertaa ettiny paikkoja jossa puhuttais ankoista ja muista sarjiksista. Kuvittelin löytäväni jotain muitakin kun Kvaak. fi ja Ankkis! :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta