Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Omakustanteet ja underground
Miksi Myrkky on hyvä lehti?
Riffe:
--- Lainaus käyttäjältä: Doc Lomapäivä - 28.11.2015 klo 08:19:08 ---Tampere kupliin yhteyteen pitäisi järjestää epävirallinen Myrkky-tapaaminen kapakkatunnelmissa. Fanit ja tekijät muistelee.
--- Lainaus päättyy ---
Olisi hauska saada edes suuntaa antavaa tietoa siitä, että moniko olisi moisesta kiinnostunut.
Laitoin Tommylle ylistävän kiitosviestin Facebookissa tuossa yöllä nostalgiapäissäni, ja äsken huomasin miehen vastanneen takaisin! Toivoin samassa viestissä jonkinlaista comebackia, (klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)ja 2009 julkaistiinkin vielä yksi albumi, jota ei varmaan täällä kotosuomessa koskaan mainostettu.
Sanoin että mies on yksi niistä henkilöistä, ketkö on ollut tekemässä meikäläisen lapsuudesta ja nuoruudesta omalta osaltaan mahtavan, oli hirveän mielissään. :)
VesaK:
Tommy S toimi ainakin jossain vaiheessa Nemi-sarjan värittäjänä.
Itse olin varmaankin jo liian vanha syttyäkseni Myrkyn huumorille, vaan onhan siellä kakkajuttujen seassa ihan aitoja klassikoitakin, Firkiniä jne... Oli se semmoinen sekasarjakuvakaupan näyteikkuna...
Mistä muistinkin, että mikäli joku haluaa haistaa aitoa Myrkkyä, Turun sarjakuvakaupan yläkerrassa on myynnissä melko tuhti läjä Myrkky-lehtiä.
Bastard:
--- Lainaus käyttäjältä: Riffe - 28.11.2015 klo 00:18:26 ---Onko jollain hyllyssään Suomessakin aikoinaan julkaistuja Vaseliini-albumeita, jotka ovat Tommy Tussin aka Tommy Sydsæterin piirtämiä? Käsikirjoituksesta vastasi Pytonin päätoimittaja Dag Kolstad.
--- Lainaus päättyy ---
Vaseliini albumit on luettu ja hyväksihavaittu lukuisia kertoja. Jostain syystä näitä tuli fanitettua yllättävänkin paljon. Tiesittekö muuten, että Vaseliini perustuu oikeasti olemassa olevaan Vazelina Bilopphøggers -nimiseen bändiin? Itse tajusin sen vasta nyt, olen hämmentynyt.
TexKiller:
Muuten en myrkystä juurikaan perustanut mutta alan miehet eli kokonainen&puolikas oli erinomainen.
meat:
Onko tämä Myrkky-lehden oma ketju? Olisiko aiheutta luoda uusi lehden nimellä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta