Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Sarjakuvaelokuvat, televisiosarjat ja animaatiot

Superman (2025)

<< < (2/9) > >>

Darth Mika:

--- Lainaus käyttäjältä: Timo Ronkainen - 20.12.2024 klo 12:11:55 ---Hoh. Toi näytti siltä kuin lumihankeen olis pudotettu Teris-muoviukkeli.
Mulle riittää Christopher Reeven eka Teräsmies. Se on ainoa oikea ja paras. Turha tehdä koko ajan uusia ja ihan joutavia rymistelyjä.

Timo

--- Lainaus päättyy ---
Ei ollut eka teräsmiestä elokuvissa näytellyt ja TV:ssä!

https://en.wikipedia.org/wiki/Superman_and_the_Mole_Men

George Reeves oli eka!

Sampsa Kuukasjärvi:

--- Lainaus käyttäjältä: Darth Mika - 20.12.2024 klo 13:24:25 ---Ei ollut eka teräsmiestä elokuvissa näytellyt ja TV:ssä!

https://en.wikipedia.org/wiki/Superman_and_the_Mole_Men

George Reeves oli eka!
--- Lainaus päättyy ---

Minusta Timo ei väittänyt, että Reeve oli ensimmäinen Teräsmiehen näyttelijä, vaan hän vain puhui Reeven ensimmäisestä filmistä.

George Reeves 1950-luvulla ei kyllä ollut eka. Ennen Reevesiä Kirk Alyn näytteli Teristä kahdessa elokuvaseriaalissa vuosina 1948 ja 1950. Ennen Alyniä Teräsmiehellä oli näyttelijät radiosarjassa, animaatiosarjassa ja messuilla.

Curtvile:

--- Lainaus käyttäjältä: Timo Ronkainen - 20.12.2024 klo 12:11:55 ---Hoh. Toi näytti siltä kuin lumihankeen olis pudotettu Teris-muoviukkeli.
Mulle riittää Christopher Reeven eka Teräsmies. Se on ainoa oikea ja paras. Turha tehdä koko ajan uusia ja ihan joutavia rymistelyjä.

Timo

--- Lainaus päättyy ---

Tästä olen eri mieltä.. En siitä onko Christopher Reeve hyvä. Se ensimmäinen elokuva on ( fysiikan vastainen loppukin huomioiden) hyvä ja nautin Super/Man a Christopher Reeve story dokumentista.
Härnäkkeen 2 minuuttia ei riitä varmaan kantaan onko parasta ikinä vai joutava rymistely. Itselle tässä on ei vain pronssiaikaa vaan myös Birthrightin ja All-Star Supermanin tuntua.
Siksi koska vaikka itse olen nähnyt isolta kankaalta kaikki eivät ja vaikkei sitä ehkä ansaita minusta tilaa olisi toisellekin hyvälle Superman Teräsmies elokuvalle.

Minusta kun Aku Ankka voitaisiin lopettaa koska Carl Barks on hengetön ja kovin hyviä eivät myöhemmin tehdyt ole ja uskonto on asia josta olisi pitänyt päästä eroon jo aikoja sitten, mutta tässä ollaan. En vaadi näitä asioita muilta mutta asiaa se ei muuta. Joku nuori voi innostua ja löytää jommasta kummasta sisältöä elämään. Jos se on saatavilla.

Pidin Man of Steel elokuvasta myös mutta Snyder ei omaa uskoa ihmisyyteen.
Toiveikas sarjakuvaelokuva joka on sitä,anteeksipyytelemätön SARJAKUVAelokuva on mitä ei ole vielä. En siis tarkoita 1960-luvun ns batman tv-sarjan henkisiä  , sen ja umpipaskan modesty blaise -pistävä perhonen perseilyjä ei enää kaivata.

Yhäkin tämän kahden minuutin perusteella Jamea Gunn vaikuttaa tekevän sarjakuvalle uskollista elokuvaa. Vasta katsottuani tiedän miten hyvä on, mutta toistaiseksi näyttää siltä että ohittaa Man of Steel ja Superman v Batmanin tason. Superman returnsista ollut kahta kysymystäkään.

Darth Mika:

--- Lainaus käyttäjältä: Sampsa Kuukasjärvi - 20.12.2024 klo 15:34:09 ---Minusta Timo ei väittänyt, että Reeve oli ensimmäinen Teräsmiehen näyttelijä, vaan hän vain puhui Reeven ensimmäisestä filmistä.

George Reeves 1950-luvulla ei kyllä ollut eka. Ennen Reevesiä Kirk Alyn näytteli Teristä kahdessa elokuvaseriaalissa vuosina 1948 ja 1950. Ennen Alyniä Teräsmiehellä oli näyttelijät radiosarjassa, animaatiosarjassa ja messuilla.

--- Lainaus päättyy ---
Voi olla, että ajattelin eri lailla Timon komenttia!

Kattelin tämän lista alkua vaan!

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_based_on_DC_Comics_publications

Sekä tämän

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_television_series_based_on_DC_Comics_publications

Timo Ronkainen:
Minusta "Christopher Reeven eka Teräsmies" ei voi tarkoittaa muuta kuin ensimmäistä Christopher Reeven Teräsmies-elokuvaa.
Ensimmäinen Teräsmiehen näyttelijä filmeissä oli Bud Collyer, joka ääninäytteli Teräsmiestä Fleischerien animaatioissa vuosina 1941-43. Ja sitten on saattanut olla vielä varhemmin joku radiokuunnelma, jota en nyt jaksa lähteä etsimään mistään.  :D

Jaa joo, olis pitänyt varmaan kirjoittaa että "Minun mielestäni on turha tehdä koko ajan uusia ja ihan joutavia rymistelyjä." Tehkää vaan jos huvittaa, raha liikkuu ja lisääntyy. Studiopomoille uudet lentokoneet ja uusimmat automallit. Ja mitä Aku Ankkaan tulee, niin mulle ihan tarpeettomia ovat olleet kaikki DuckTales-Ankronikat ja muut 1950-luvun jälkeen tehdyt animaatiot. Asterix-animaatioitakaan en kaipaa, mutta menkää vaan katsomaan.

Timo

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta