Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Sarjakuvaelokuvat, televisiosarjat ja animaatiot

Judge Dredd - paluu

<< < (2/47) > >>

Pässi:

--- Lainaus käyttäjältä: Curtvile - 25.12.2008 klo 17:21:40 ---ääninäyttelijäksi Vin Diesel.
--- Lainaus päättyy ---
Shöhhöttäjä Vin Dieshel? Nyt on Curt vetänyt liikaa glögiä ja portteria.

Nykytähdistä minun ääneni saa jo alussa mainittu Jason Statham, sillä:

- hän on tyly
- hän on oikeissa raameissa
- hänellä on leukaa
- hän on britti (miettikääpä sitä)

Curtvile:

--- Lainaus käyttäjältä: Pässi - 27.12.2008 klo 17:07:07 ---Shöhhöttäjä Vin Dieshel? Nyt on Curt vetänyt liikaa glögiä ja portteria.

--- Lainaus päättyy ---

tai Michael Duncan Clarke. Lähinnä koska en yhdistä Dreddiin kastraattilaulajan ääntä.
Statham on kieltämättä luonteva veto.
Melkein seuraavaksi paras(jos kohta ei aksentiltaan kun on, järkytys, ranskalainen) olisi Jean Reno.
Sopivan raamikas ja karhea ja leukaperissä löytyy.
Tylyyn ei kai tarvitse ranskalaisuuden jälkeen kommentoida.

Gothicus:

--- Lainaus käyttäjältä: Curtvile - 27.12.2008 klo 18:16:06 ---tai Michael Duncan Clarke. Lähinnä koska en yhdistä Dreddiin kastraattilaulajan ääntä.

--- Lainaus päättyy ---
Minun mielikuvissa Judge Dreddin ääni on ennemminkin käheä, kuin erityisen matala tai möreä. Vähän sellaista samanlaista kähinää, kuin miten Eastwood pihisee joissakin leffoissaan. Suht hiljaista, mutta silti uhkaavaan kuuloista.

Curtvile:

--- Lainaus käyttäjältä: Claudius Gothicus - 27.12.2008 klo 18:25:36 ---Minun mielikuvissa Judge Deddin ääni on ennemminkin käheä, kuin erityisen matala tai möreä. Vähän sellaista samanlaista kähinää, kuin miten Eastwood pihisee joissakin leffoissaan.

--- Lainaus päättyy ---

Kummaa, minä mielsin tämän Ricon ääneksi en Joen. Dreddin äänen tulisi olla matala.
Deathin ääni puolestaan kähinän tuolla puolen. Paljon tuolla puolen.
VesaKn ehdottama Eastwoodhan olisi tämän hetkistä päälle kuusikymppistä "vanhaa kivikasvoa" esittämään.
Toivon mukaan juuri Death & co tai kirottu maa ovat selkeästi osa juonta.
Toivoa saa, vaikka pettymys lienee lähempänä totuutta.

X-men:

--- Lainaus käyttäjältä: Curtvile - 27.12.2008 klo 18:41:20 ---Toivon mukaan juuri Death & co tai kirottu maa ovat selkeästi osa juonta.
Toivoa saa, vaikka pettymys lienee lähempänä totuutta.

--- Lainaus päättyy ---

Kukas sitten esittäisi sitä telepaatti-Tuomaria (olikos se nyt Judge Anderson)?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta