Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Sarjakuvaelokuvat, televisiosarjat ja animaatiot
Tulevat Marvel-filmatisoinnit
Samppa:
Eilen pitämässään webcastissa Avi Arad kertoi Marvelin tulevista elokuvaprojekteista. Näitä onkin tulossa melkoinen nivaska, eri kehitysvaihessa olevia projekteja näyttäisi olevan peräti parisenkymmentä:
Blade: Trinity, The Punisher, Gargoyle, Man-Thing, Nick Fury, Tales of The Zombie, Spider-Man 2, Werewolf By Night, Mort The Dead Teenager, Fantastic Four, Iron Man, Ghost Rider, Elektra, Daredevil 2, X-Men 3, Hulk 2, Namor, Captain America, Iron Fist.
Tarkemmat tiedot eri elokuvien tilasta tuolta -> http://www.comixfan.com/xfan/forums/showthread.php?s=&threadid=23722
Hazart:
Daredevil oli niin huono, että oli pakko lopettaa vuokratun elokuvan katsominen puolen tunnin jälkeen. Ajattelin mieluummin säästää sen hyvän muiston, jonka niistä sain lapsena sarjiksista. Toivottavasti moisia raiskauksia ei tule noista uutukaisista. Spidermanista sen sijaan tykkäsin...
thepanu:
Hmm... mä en taas juurikaan pitänyt hämiksestä, mutta DD meni sellaisena kevyenä viihteenä.
Daredeviliä en ollut lukenut ikinä ennemmin ja hämistä ehkä kaksi lehteä. Todennäköisesti tämä vaikuttaa jotenkin arvosteluun kun ei ole mitään pilattavaa.
Pitänee varmaan ostaa se uusin Ihmesarjat ja lukea sitä Millerin DD:tä kun sitä on niin kehuttu.
Esa:
Mäkään en tykännyt yhtään Daredevilistä. Mutta kyllähän se yleisöä kai varsin hyvin veti teatteriin. Ihme. Mun mielestä koko elokuvassa ei ollut mitään hyvää, toisin kuin Spider-manissa. siitä ootan jatko-osaa.
Jukka:
http://www.punisherthemovie.com/
Kävin tuolla kattomassa Punisherin trailerin eikä sekään kyllä mitenkään erityisen lupauksia herättävältä vaikuttanut. Spider-man ja Daredevil olivat myös aika kökköjä ja kehuttiinpa Spider-mania kuinka paljon tahansa niin minun mielestäni se paatos menee vähän liiallisuuksiin varsinkin siinä hautausmaakohtauksessa ja lopun liehuva jenkkilippu sitten "kruunaa" kaiken. Mihin se huumori jäi?
X-menit puolestaan liikkuvat aivan eri tasolla ja erityisesti kakkososa on jo oikeasti hyvä leffa ja jäi sopivan kutkuttavaan kohtaan kolmosta ajatellen.
Ai niin ja tekiväthän ne Hulkinkin. Tai ainakin jonkun vihreän tyypin joka näyttää huonosta videopelistä karanneelta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta