Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Muut sarjakuva-aiheet

Sarjakuvaharrastajien sarjakuvaunet

<< < (2/56) > >>

Jari Lehtinen:

--- Lainaus käyttäjältä:   - 19.02.2006 klo 22:03:47 ---Minä olen nähnyt moneen kertaan unta että Non Stop on alkanut uudestaan.
--- Lainaus päättyy ---

Olen niputtanut Ruudun vuosikerran 1987 kasaan viedäkseni sen kirjansitomoon.  ::)

Kapteeni Kenguru:

--- Lainaus käyttäjältä: Joonas s. A. - 19.02.2006 klo 18:39:09 ---Joku voisi tehdä uuden keskustelun sarjakuvaunista ja pistää nämä viestit sinne..?

--- Lainaus päättyy ---

Kannatetaan. Henkilökuntaa! Tärpättiä! ..eiku viittisikste pätkäistä tätä ketjua vähäsen, kun monilla tuntuu noita sarjakuvaunia olevan?

Itse näen silloin tällöin unta, että löydän huoneen joka on ollut pitkään kadoksissa. Paikka vaihtelee, välillä se on talo jossa vartuin, välillä tädin mökki, joskus olen jopa tainnut tehdä opiskelijakämpässä tämän löydön. Mutta tässä huoneessa en ole käynyt vuosiin ja sieltä löytyy sitten kasoittain vanhoja lehtiä, joukossa myös sarjakuvia. Osa sellaisia joita ei ole koskaan tehtykään.

Joskus lapsena näin unta Rasmus Nallen seikkailusta, jota ei oltu koskaan tehty. Muistan yhäkin joitakin sen unen kuvia.

Tämä ei enää liity sarjakuviin, mutta viime aikoina olen myös alkanut näkemään unia, joissa luen sähköpostia tai seuraan nettifoorumia. Ne ovat ilmeisesti osittain lucid-unia, sillä ainakin välillä olin tietoinen että tämä on unta ja tuumin että nythän ei tarvitse vähään aikaan mennä koneelle, kun informaatio kulkee tälläkin tavalla.

Jaa, pitäisi vissiin kohta lähteä nukkumaan.

Veli Loponen:
No tehtiin sitten. Onks ny hyvä?

VesaK:
Kyllä nuo "se harvinaisuus oli jo käsissäni" -unet ovat aivan kansainvälistä laajuutta omaavia. Lukekaapas jo viimein Dan Clowesin "Pussey" ja sieltä päähenkilön päiväuni -sexifantasia, joka huipentuu siihen, että unelmoiva Pussey löytääkin syrjäkujalta kaksi laatikollista keräilysarjakuvia! 
F**k women, let's read comix! 

Curtvile:

--- Lainaus käyttäjältä: VesaK - 20.02.2006 klo 15:27:23 ---Kyllä nuo "se harvinaisuus oli jo käsissäni" -unet ovat aivan kansainvälistä laajuutta omaavia. Lukekaapas jo viimein Dan Clowesin "Pussey" ja sieltä päähenkilön päiväuni -sexifantasia, joka huipentuu siihen, että unelmoiva Pussey löytääkin syrjäkujalta kaksi laatikollista keräilysarjakuvia!
F**k women, let's read comix! 

--- Lainaus päättyy ---
ilmeisesti Clowes on tehnyt siis yhden hyvänkin sarjakuvan. Allekirjoitan viimeisen lauseen, ihan joka tavalla.
Itse nähnyt usein unia uusista oudoista antikvariaateista/ vanhoista antikvariaateista uusissa tiloissa. joo on niitä harvinaisuuksiakin, mutta paljon kiehtovampia ne sarjakuvat joita vain unissa.
Pitäisi kai tehdä pari niistä. Jäävät muuten vaivaamaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta