Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Sarjakuvien ostaminen ja keräily
Sarjakuvia netistä
Veli Loponen:
Kyselisin nettisarjakuvakaupoista. Eli jos/kun haluaa tilata UUSIA lehtiä suoran USA:sta, niin mistä kannattaa tilata?
Itse olen mahdollisuuksia kartoittaessani törmännyt useaankin sarjakuvakauppaan, joka myy netin kautta, mutta yleensä ne eivät myy ulkomaille. Ja Amazon yms. eivät tunnu irtonumeroita myyvän.
Siis, mistä te hankitte sarjakuvanne?
thepanu:
Olen sanonut tämän jo useita kertoja, mutta: EBAY ;)
Yksityisten lisäksi siellä myyvät myös monet sarjakuvakaupat todella kohtuulliseen hintaan.
mm. täältä ostin DKR:n kovakantisena, Endless Nightsin, ja kolme albumia 100 bulletsia reilulla kuudella kympillä täkäläistä rahaa. Postikuluineen. Kaikki uusia ja muoveissa.
Tämä siis yksi esimerkki.
Veli Loponen:
Siis puhuin nyt siis ihan vasta ilmestyneistä irtonumeroista. Löytyyko ebaylta niitäkin?
Eli vaihtoehtoa esim. Fennicasta/Good Fellowsilta tilaamiseen.
thepanu:
No yleensä samalla viikolla on ainakin muutamia kappaleita irtonumeroitakin. Mutta yksittäisiä numeroita ostaessa postikulut voi nousta arvoon arvaamattomaan.
Itse yleensä metsästän pidempiä sarjoja, jos läpysköjä ostan.
Jenkkipostilla on kätevä Global Priority-kirjekuori joka on kiinteä hintainen 4 paunaan asti. Eli sarjakuvilla kyllä tilavuus tulee vastaan ennenkuin paino. Hintaa on $10, johon siis sisältyy postikulut ja mainittu kirjekuori.
Esimerkkinä pikahaku. Viime viikolla ilmestynyt Avengers 72.
Yksittäistä numeroa löytyi kolme, sitten olis isompia läjiä missä kyseinen numero on mukana.
Wilpuri:
www.midtowncomics.com
Paras mitä minä olen löytänyt.... joka ei kyllä sinänsä kerro vielä mitään, mutta kuitenkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta