Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Toimintasarjakuvat

Mustanaamio

(1/645) > >>

h00k00:
Uusimmassa Mustanaamiossa näytti olevan Franquinin Pikoa ja Fantasiota sekä Jacovittin Zorry Kidiä (ja sivun esittely Jacovittistä) eli mainioiden kakkossarjojen julkaisu ko. lehdessä näyttää jatkuvan.

Jos vielä korvaisivat tuon Mustanaamion jollain kelvollisella niin tuo provosoiva otsikko tosiaan toteutuisi ;)

- Harri -

Ylläpito: Muutin otsikon paremmin ketjuun sopivaksi. -Veli

Veli Loponen:
Minäkin selailin tänään uusinta Mustanaamiota ja huomasin hyvät jatkosarjat. Pikosta ja Fantasiosta en niinkään yllättynyt (onhan siellä julkaistu Valerianiakin), mutta Jacovitti yllätti. Melkein voisi jo ostaakin sen.
Itse sankarin tarina näytti aika vaisulta. Valitettavaa, sillä kuvittajan on Paul Ryan, jonka jäljestä olen yleisesti pitänyt. Mutta ehkä se vaikuttaa, että hän tussasi itse sen.

Petteri Oja:
Mustiksessa on tosiaan julkaistu ansiokasta kamaa vuosien varrella, Spiritistä ja Blueberrystä lähtien. Muutama vuosi sitten julkaistiin Mike Barrin ja Brian Bollandin suht legendaarinen minisarja Camelot 3000, ja parin viime vuoden aikana on ilahdutettu Alan Mooren & Chris Sprousen Tom Strongilla.

tertsi:
Mikähän Piko ja Fantasio -tarina Mustiksessa on?

Anonyymi Jaarittelija:
Saammekohan kohta lisää Alan Mooren ja kumppaneiden kynäilemiä stooreja Mustanaamion sivuille...

DC Comics räväyttää jälleen kerran!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta