Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Lännensarjakuvat
Uusin Tex Willer *aihe spoilaa aina kulloinkin uusinta Willeriä*
tolppis:
Tänään vasta pärähti minula postiluukusta kulma taittuneena mutta menköön (kun vain kulma taitttunut se on lähestulkoon priimaa palvelua Postilta nykyään...). Kiintoisaa sinänsä, vaikka vain päivän(?) eroavaisuus siinä kun kolahti postiluukusta, nuo jakeluaikaerot. Tyhmimntä mitä olen joskus honannut tilaajana on se kun tilaajalle lehti tulee myöhemmin - joskus paljon myöhemmin - kun on jo lehtipisteessä...
TexKiller:
Uuden seikkailun aloitusosa Veriset Taalat on hyvä. Kivasti juonenkäänteitä. Suostuttelua(ja hampaatkin mainitaan :P) ja Neljän Kuninkaan kirjaakin mukana.En osaa sanoa miksi mutta pidän kyllä Fontin kuvituksesta aika tavalla.
MikaKLA:
Pokkari 7/2026 ja tarinan Verisiä dollareita aloitusosa oli mainio. Hyvä juoni ja sopivasti toimintaa. Fontin taide ihan ok.
tolppis:
Itselläni Alfonso Font kuuluu top-5 Tex-piirtjiin. Oli oikein mainio uusin Tex. Font osaa piirtää jopa halkopinon!
Janne:
--- Lainaus käyttäjältä: TexKiller - 26.05.2026 klo 08:36:10 ---En osaa sanoa miksi mutta pidän kyllä Fontin kuvituksesta aika tavalla.
--- Lainaus päättyy ---
Font oli aikaisemmin mielestäni ykköskastia. Nyt on jo ikä tehnyt tehtävänsä. Esimerkiksi tarinan naishenkilölle on piirretty välillä ripset ihan mihin sattuu. Mutta mielellään toto Fontin taidetta edelleen katselee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta