Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Lännensarjakuvat

Hopeanuoli -lehti (Hopparilandia)

<< < (2/96) > >>

Rami Selin:

--- Lainaus käyttäjältä: FreakyMike - 17.02.2005 klo 20:50:12 ---jotkut nuoret animefriikit alkoivat heti kyselemään sähköpostilla kaiken maailman Weedeistä etc. (Kai joku hahmo siinä animessa)

--- Lainaus päättyy ---

Heikon muistini perusteella tuo on jokin niistä eri sarjoista, mitä Hopeanuolesta julkaistaan (tai julkaistiin. On tainnut loppua jo).

FreakyMike:
Timo, Joo.. ja varsin hieno sarja olikin. Kyseinen mustavalkoliite tuli Hopeanuoli numeroiden 3-24/1979 & 1-7/1980 välissä. (Keräsin kaikki alle kuukaudessa Joensuulaisista divareista) Liite on kätevästi ihan lehden keskellä, joten tarvitsi vain kääntää niitit auki, ja niput olivat valmiita sidottaviksi.
Myös tuo Royn mainitsema viimeinen Mohawk oli paljon parempi kuin lehden pääsarja, ja on minulla joku hämärä mielikuva jostakin villissä lännessä seikkailevasta alien pyssysankarista, mutta en muista enää kyllä sen sarjan nimeä. (Saattoi se hahmo olla ehkä tulevaisuudestakin. Hemmo oli kuitenkin ihan ihmisen näköinen)

Reima Mäkinen:
Siirsin tän tänne oikeaan paikkaan, pois manga -osastosta.

Timo Ronkainen:

--- Lainaus käyttäjältä: FreakyMike - 17.02.2005 klo 21:22:04 ---Timo, Joo.. ja varsin hieno sarja olikin. Kyseinen mustavalkoliite tuli Hopeanuoli numeroiden 3-24/1979 & 1-7/1980 välissä.

--- Lainaus päättyy ---

Jumanklavileishön, joutuuko tässä ettimään kohta Hopeanuolia divareista. ???  ;D

Timo

PS. Mangastahan aiheen aloittaja varmaankin yritti aloittaa keskustelun, mutta tää ny meni näin.  :-\ Jaa joo, alotusviestihän on jääny täältä pois. näppärää.

Arttu:
Toi Turok oli ihan huippusarja. Mulla oli muistaakseni -79 vuosikirja. Luin ainostaan sitä koko lehdestä.  Pääsarja ei kiinnostanut mua ollenkaan, ei edes vaikka yksi päähenkilöistä taisi olla mun kaima.

Ei hitto noi on pakko hankkia uudestaan. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta