Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Kotimaiset sarjakuvat
Jouko Nuora - Mies Nanin takaa
keijoahlqvist:
--- Lainaus käyttäjältä: Antti Vainio - 23.12.2007 klo 00:07:39 ---En useinkaan ole Jouko Nuoran kanssa samaa mieltä mutta sen kommentit on piristäviä. Kvaakissa lähes kaikki on pusi-pusi-hali-hali-konsensus mieltä jättegulligt kuin jossain ruotsalaisen lastentarhan työntekijähenkilöiden aamuteellä.
--- Lainaus päättyy ---
Olen aivan liian usein sun kanssa samaa mieltä.
Pitää tarkistella asenteitaan.
Matti Karjalainen:
--- Lainaus käyttäjältä: Antti Vainio - 23.12.2007 klo 00:07:39 ---En useinkaan ole Jouko Nuoran kanssa samaa mieltä mutta sen kommentit on piristäviä. Kvaakissa lähes kaikki on pusi-pusi-hali-hali-konsensus mieltä jättegulligt kuin jossain ruotsalaisen lastentarhan työntekijähenkilöiden aamuteellä.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt aletaan mennä jo hieman ohi aiheen, mutta sanotaan nyt kuitenkin että olen tästä melko lailla samaa mieltä. Kuten olen tainnut joskus aikaisemminkin kirjoittaa, niin joskus tuntuu siltä, että etenkin kotimainen sarjakuva saa foorumilla osakseen ylenpalttista suitsutusta. On ihan virkistävää lukea valtavirrasta poikkeavia kommentteja kunhan oma mielipide osataan perustella ja pidetään linja muutenkin asiallisena. (Paino viimeisellä lauseella).
Curtvile:
--- Lainaus päättyy ---
Toki.
Sillä erotuksella ettei meidän toistaiseksi vakinaistettu henkilökunta juo teetä.
Itse juon liikaa kofeiinia muutenkin, mutta kannatan sitä että mikäli haluaa osoittaa viettäneensä lapsuutensa kalatalouden lopputuotannon hygieniaosaston palveluksessa ja säilyttäneen kyvykkyytensä kulttuurisen annin(ei Isotalo) de facto arvottamisessa siihen on annettava perustelut ja pystyttävä vastineissaan ylittämään länsinaapurimaamme lastenhoitoalan allekouluikäisen palvelunsaajan verbaalinen ilmaisu.
Se ei ole ruotsia vaikka lainasanaan etiketti onkin lisätty n eteen.
Jouko Nuora:
Vähän perusteluja, hyvä Matti K. , siis tarinannkerronnan tärkeydestä LÄNKYTTÄMINEN kyllästyttää, ei tarinankerronta ja HEI olen antanut itselleni jo vuosia sitten luvan MUUTTAA mielipiteitäni, vaikka ihan jokapäivä, jos tajuan asioitten olevankin muutoin kuin luulin niiden eilen olevan. Se on kovin vapauttavaa kun ei tarvitse roikkua jossain naivissa ja typerässä mielipiteessä, jonka sattui livauttamaan joskus yläasteelle kun oli lukenut vähä filosofiaa ja ties kaiken kaikesta.
Ensi vuonna tulee se Nani 3, jota saatte haukkua jo nyt kun ette te sitä LUE kuitenkaan, ainakaan mulle ei ole selvinnyt millä tapaa Nani 2 olisi ollut "asenteellinen,muiden ideoilla ratsastava "ja tarinankerronnan hyvyys/huonous onpi omasta päästä kiinni ja jos sen ottaa ulos omasta hanuristaan saattaa nähdä vaikka valon tai ihan mitä vaan... tunnenpa jopa monia nuoriakin naisia jotka ovat pitäneetkin Naneista (outoa?).
Mutta HAUSKAA JOULUA kaikille ja asiallista UUTTA VUOTTA!
Mä yritän jatkaa taas ihan omilla mielipiteillä ensikin vuonna, oon mä sen verran tyhmä etten periksi anna, enkä lopeta "väärien" mielipiteiden laukomista.Anssille kiitos kauniista(?) sanoista, vieläkun tietäis kuka se "Magnus" oli johon vertasit, mun sarjakuvasivistykseni päivitys lienee jääny jonnekin 80-luvulle ;)
Jouko Nuora:
Tässä joulukinkkua sulatellessani aattelin,jotta jos TE haluatte ihan kauheesti keskustella musta ja mun tekemisistä ja sanomisista jne... , niin kandeis varmaan sit alottaa joku "Jouko Nuora- mies Nanin takaa"-ketju.Jossa mua vois sit arvostella oikeen olan (ja nimimerkkien) takaa, mutta tämähän oli Kehä-ketju, joten toistanen (?) itseäni todetessani että Kehän lukemiseen käytin kallisarvoista aikaani n.12 minuuttia työhuoneellematkallani M-junassa ja ihmettelen miksi tarina oli venytetty 56 sivuun, kun sen olisi voinut tiivistää 5-6 sivuun.Jokaista silmäniskua ja huokausta kuvatessa tarina kyllä puuduttaa.Ainahan seksuaalinen herääminen nuorella on omaa maailmaansa järisyttävä tapahtuma, MUTTA haluammeko me muut lukea siitä ja antaako se meille jotain uutta tahi kiinnostavaa informatsuunia onkin eri juttu.Mielestäni Kehä EI kertonut mitään uutta. Ja muutamassa kohtaa tais olla ihan näppärä piirroskin :laugh:.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta