Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Kotimaiset sarjakuvat
Jouko Nuora - Mies Nanin takaa
Jouko Nuora:
Täällä ollaan innostuttu piirtämään UUTTA Nania sivu per päivä tahtiin, eli nyt menossa sivu 72, tarkoituksena saada 100 sivua piirretyks Tampere kupliin mennessä, eli siellä sit 28.-29.'26 ollaan PeneLopez-pöydällä. Kevään uutuus on just painosta ja Latviasta tullut Kus!-kirja jossa siis uutta julkaisematonta Nania 10 sivua, ja 152 sivua muiden aikuissarjista. Kus!-lehti täytti 18 V, niin pýysivät mutkin mukaan!
Toukokuussa 15 ja 16 päivä oon mukana Helsnki Arctic Lights Comic Comissa Tampere kupliin osastolla, siellä oli kivaa viime vuonna ja toivotaan hyväämenoa tällekin vuodelle!! <3
Toukokuun 8. on bändini Jack King Noir Band soittamassa Espoon taidemuseossa, Meteliä ja meininkiä, rokkia ja nuoruutta Espoossa näyttelyn mukana, tervetuloa sinnekin kaikki etelän asukit!! <2
Liitekuvana uutta julkaisematonta Nania sivu!! <3
Jouko Nuora:
Tasan viikon päästä lauantaina 28.3.'26 oon taas Tampere kupliissa, PeneLopez-pöydällä myymässä kaikkee, upouusin on Kus!-lehti , latvialainen taidesarjakuva täytti just 18 V, joten pyysivät mua kukaan 18+ albumiin! 124 sivua sitä itteensä!! ;) Nani 6'sta on nyt piirretty lyijärillä 102 siviúa ja vielä 4, niin pääsen ihan ajoissa festaroimaan ja tushaan sit huhtikuussa. Todella hämärä surrealistinen juoni on miellyttänyt mua piirtämään ja keksimään sivun päivässä, tai jopa 1½ sivuu, heh! ;) Hesan festareilla sit julkaisu ja kun siellä on teemana "Yhdessä", niin Nani Cowgirlhän sopii siihen kuin nenä suuhun tai kieli korvaan!! :D :P
oikein hyvää kevättä kaikille sarjistyypeille! Nähdään festareilla!1 <3
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta