Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Kotimaiset sarjakuvat
Jouko Nuora - Mies Nanin takaa
Anssi Rauhala:
--- Lainaus käyttäjältä: Curtvile - 22.12.2007 klo 15:59:44 ---... toivon mukaan Tiitu saa sitten vakavasti otettavan kilpailijan.
...
Minusta tämä (Kehä) ei ollut "vuoden paras kotimainen" mutta ylitti odotusarvon.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä sanoisin Jouko Nuoraa kenen tahansa koti- tai ulkomarkkinoiden sarjakuvapiirtäjän vakavasti otettavaksi kilpailijaksi. Nuora on silmissäni kuin Suomen Magnus, virtuoosi, josta ei koskaan tiedä, milloin ja minkä puun takaa seuraava työnhedelmä pomppaa.
Olen Curtin kanssa samaa mieltä siitä, että Kehä ei ollut häikäisevässä määrin ylivertainen, mutta kyllä Takalon kynänjälki on aika hiton hienoa. Ja tarina ajaa vähäeleisesti asiansa: en luettuani tuntenut lainkaan, että aika olisi mennyt haaskuun. Sijoittaisin Kehän Sarjakuva-Finlandian lyhkäseen listaan. Jos se ei vain syrjäyttäisi omalla painollaan minun työtäni.
Antti Vainio:
Arabian kirjaston näyttely on aika mukava, taitava piirtäjä se on
Matti Karjalainen:
--- Lainaus käyttäjältä: Jouko Nuora - 22.12.2007 klo 11:54:18 ---Tarinan pöhköydestä ja asenteellisuudesta suuret miinukset ja jos suomalaisen sarjakuvan taso on näin huonoa on pakko tehä itse parempia...
--- Lainaus päättyy ---
Melko huvittava kommentti mieheltä, joka aikaisemmin kirjoitti toiseen viestiketjuun seuraavasti: "ikuinen länkytys tarinankerronnan tärkeydestä saa mut vain haukottelemaan ja voimaan pahoin..."
Jään kuitenkin mielenkiinnolla odottamaan Nuoran seuraavaa albumia. Visuaalisesti se lienee edelleen yhtä tyylikäs kuin ennenkin, mutta jospa se olisi sitten tällä kertaa myös asenteista vapaata ja tarinankerronnallisesti korkeatasoista sarjakuvaa, jossa ei kerrata muiden ideoita.
jokela:
--- Lainaus käyttäjältä: Jouko Nuora - 22.12.2007 klo 11:54:18 ---/ ... / Suttupaskataide on vain suttupaskaa.Säälittävää keskinkertaisuutta ja haparoivaa piirrustusta. / ... /
--- Lainaus päättyy ---
Oli sitten mielipiteet miten tahansa .. joskus ne johtopäätökset aiheuttaa teos ja tekijä, joskus ne tekeekin vain lukija itse. Hienoa että joiltakin ammattilaisilta löytyy kuitenkin aikaa jopa kommentoida .. näinkin *suttupaska* teosta ..
-- j --
Antti Vainio:
En useinkaan ole Jouko Nuoran kanssa samaa mieltä mutta sen kommentit on piristäviä. Kvaakissa lähes kaikki on pusi-pusi-hali-hali-konsensus mieltä jättegulligt kuin jossain ruotsalaisen lastentarhan työntekijähenkilöiden aamuteellä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta