Sarjakuvantekijöiden keskustelut > Luomistyö, käsikirjoittaminen ja kääntäminen

Vitsiruutu

(1/1)

Marj:
hei piirtäjät piirtämään. Tämä oli tosi kiva foorumi ja sarjakuvaväki on tosi kivaa porukkaa. I love series. Väline kuulakärkikynä ei voi korjata, tuli, mitä tuli. Ja hyvä tulee. Aika hauskaa itsellekin. :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta