Sarjakuvantekijöiden keskustelut > Luomistyö, käsikirjoittaminen ja kääntäminen
Vitsiruutu
(1/1)
Marj:
hei piirtäjät piirtämään. Tämä oli tosi kiva foorumi ja sarjakuvaväki on tosi kivaa porukkaa. I love series. Väline kuulakärkikynä ei voi korjata, tuli, mitä tuli. Ja hyvä tulee. Aika hauskaa itsellekin. :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
Siirry pois tekstitilasta