Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Amerikkalaiset sarjakuvat
Peter Bagge (Hate)
R.Reipas:
Tietääkö kukaan(ainahan joku) miten on käynyt Baggen Haten?
6 osa(...bites the bullet) on tullut markkinoille, mutta suomeen??
Ja haten jälkeenhän bagge aloitti jonkun Sweatshopin(???) teon, joten onkohan siitä kuulunut jotain.
Jossain vaiheessa kuulin hieman, että tuotanto yhtiö Fantagraphics olisi ollut vaikeuksissa, joten myös sen tukemat tuotokset olisivat siten pulassa.
Miten on mahtanut käydä Baggen ja hänen hulvattomien piirustustensa?
Timo Ronkainen:
Like on luvannut jo vuosia Hatea lisää. Ei ole kuulunut.
Ensi syksyksi taas.
Sweatshopista ei ole mulla tietoa muuta kun mitä Jerrman Tähtivaeltajassa (2/03) on kirjoittanut: "...saa aiheestaanan irti vain munatonta pilailua".
Fantagraphicsilla oli hiukan ongelmia tässä kesän alussa, mutta niistä lienee jo suurelta osin selvitty.
Timo
VesaK:
Ajan tasalla pitää www.peterbagge.com - sinne siis kaikki VIHAiset.
Petteri Oja:
Ostin tässä taannoin Viha I:n, ja nyt luettuani sen huomasin siinä pari ikävää puutetta.
Sivun 8 tilalle on eksynyt sivu 62 ja sivun 81 tilalle sivu 27. Puuttuvia sivuja ei ole missään, vaan sivut 62 ja 27 on albumissa kahteen kertaan.
Esiintyykö sama ilmiö teidänkin albumeissanne eli onko koko painos susi, vai onko mulla vaan maanantaikappale?
Saapa nähdä joko Like ensi vuoden puolella saisi ulos jatkoa tällä loistavalle sarjakuvalle. Viha II:n piti ilmestyä jo keväällä, siirtyi sittemmin marraskuulle, muttei ilmestynyt silloinkaan.
xml:
--- Lainaus käyttäjältä: Petteri Oja - 19.12.2004 klo 16:54:05 ---Esiintyykö sama ilmiö teidänkin albumeissanne eli onko koko painos susi, vai onko mulla vaan maanantaikappale?
--- Lainaus päättyy ---
Omani ainakin on kunnossa.
Eikös tuo Viha II ollut Liken julkaisuluetteloissa jo viime vuosituhannella. Sitkeästi on kuitenkin siellä pysynyt, ei ole pudonnut pois, joten ehkä jo ensi vuonna ilmestyy.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta