Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Amerikkalaiset sarjakuvat
Art Spiegelman (Maus)
J.M:salo:
--- Lainaus käyttäjältä: elre - 09.11.2009 klo 21:33:15 ---En vielä ole ehättänyt lukemaan mutta sain tuon jokin aika sitten. No, sama juttuhan näyttää siinäkin olevan. Olisko jollain (Petteri?) mahdollisuutta skannata se sivu 118 siten kuin sen kuuluisi olla?
Voisi vaikka tulostaa itselleen sen ja laittaa kirjan väliin.
--- Lainaus päättyy ---
Minun kappaleessani oli useampikin sivu hajalla. Tuo oli vain ensimmäinen esimerkki, jonka yllä kuvasin.
Janne:
Minä en omassani huomannut kuin tuon yhden virheen. Mitä muita pitäisi löytyä?
J.M:salo:
--- Lainaus käyttäjältä: Janne - 09.11.2009 klo 23:06:58 ---Minä en omassani huomannut kuin tuon yhden virheen. Mitä muita pitäisi löytyä?
--- Lainaus päättyy ---
Minulla ei ole ollut tuota kirjaa vuoteen, mutta kyllä sen taisi sivunumeroista huomata kun paikka vaihtui.
Jos oikein muistan, niin aloitusviestissä mainitsemani kohta leikkasi poikki koko aukeaman panelin, minkä takia se on todella helppo huomata. Mutta virheitä löytyi pitkin Mausin kakkososaa.
Petteri Oja:
--- Lainaus käyttäjältä: Petteri Oja - 27.09.2008 klo 13:33:29 ---On varmasti. Myyvään tahoon vaan yhteyttä. Mun kappaleessani ei ole painovirheitä.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tuossa viitisentoista kappaletta Mausia, ja kaikissa sama virhe. Pistää epäilemään aiempaa lausuntoani. Täytyy tarkistaa kotona uudestaan. Tuo ei nimittäin ole semmoinen virhe mikä tulee joihinkin kappaleisiin painossa vaan virhe on tehty jo taitossa. Eli löytynee koko painoksesta. Joko kirjasta on kaksi painosta tai sitten virhe on kaikissa.
Janne:
Kumma, että kustantaja ei ole vastannut asialliseen palautteeseeni. Viestin lähettämisestä on jo viikko.
Tietääkö kukaan, onko sivulla 118 alunperin ollut sarjakuvaa lainkaan? Sen sivun jälkeenhän allkaa muistini mukaan uusi kappale. Eli jos sivulla 118 ei pitäisikään olla mitään, niin suurta vahinko ei olisi kärsitty.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta