Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Amerikkalaiset sarjakuvat
Art Spiegelman (Maus)
J.M:salo:
Ostin sarjakuvafestivaaleilla Maussin kokoomateoksen (2003), en ollut sitä ennen lukenut ja se oli TÖRKEÄN HYVÄ.
Ongelma on vain että Maus II:n sivu 115 löytyy myös sivulta jonka pitäisi olla 118.
Löytyykö tämä kenenkään muun kappaleesta? Onko minulla mahiksia saada kirja palautettua?
Petteri Oja:
--- Lainaus käyttäjältä: J.Salo - 27.09.2008 klo 12:48:00 ---Ongelma on vain että Maus II:n sivu 115 löytyy myös sivulta jonka pitäisi olla 118.
Löytyykö tämä kenenkään muun kappaleesta? Onko minulla mahiksia saada kirja palautettua?
--- Lainaus päättyy ---
On varmasti. Myyvään tahoon vaan yhteyttä. Mun kappaleessani ei ole painovirheitä.
Janne:
Kerrotko J. Salo, kuinka hommassa käytiin. Saitko virheettömän tilalle? Sain nyt luettua oma kappaleeni, jonka ostin varmaan yli vuosi sitten. Ja yllättäen sama virhe löytyi minunkin kappaleestani.
J.M:salo:
Janne, vein Kiasman kirjakauppaan, antoivat toisen kappaleen tilalle. Tarkistin uuden kappaleen onneksi kaupassa, sillä korvikkeessa oli sama painovirhe.
Kävin myyjän kanssa koko varaston läpi, mutta kaikissa oli sama virhe. Lopulta antoi rahat takaisin.
EDIT: Mainittakoon että kappaleessani oli vielä Rosebudin hintalappu paikallaan. Kuittia minulla ei ollut, kun festivaaleilta ostin.
El Reijo:
En vielä ole ehättänyt lukemaan mutta sain tuon jokin aika sitten. No, sama juttuhan näyttää siinäkin olevan. Olisko jollain (Petteri?) mahdollisuutta skannata se sivu 118 siten kuin sen kuuluisi olla?
Voisi vaikka tulostaa itselleen sen ja laittaa kirjan väliin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta