Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Muut sarjakuva-aiheet
Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
kaltsu:
Moro moro. Mä oon toi Kaltsu. Tamperelainen sekatyömies. Sarjakuvista tykkään. Mää tänne varmaan jotain enemmänki joskus kirjottelen. Nyt pitää mennä. Töitä nähkääs.
ozz:
Nimi: Antti Räsänen
Ikä: 18
Asuinpaikka: Joensuu
Koulutus: Opiskelen av-viestintää
Ammatti: Yrittäjä
Aloitin sarjakuvaharrastukseni Marveleiden parissa, mutta nyt lempparisarjikseni on Spawn, joka ei enää edes ilmesty täällä takahikiässä, perkeles :'(
Tutustu tiimimme sarjakuviin osoitteessa www.lecturecomics.com
Ruutujätkä:
Nimi: Jani, tunnetaan myös joissakin työhommissa nimellä Ruutujätkä.
Ikä: 15
Asuinpaikka: Helsinki
Koulutus: Rock'n roll highschool ja vähän jotain medianomiopintoja, tai enemmänkin mediakoulussa hengailua ja sluiboilua...
Ammatti: Olen julkinen palvelija ja valtion leipää syön...
Sarjakuvien pariin päädyin kun huomasin, että niitä on huomattavasti mukavampi lukea kuin koulukirjoja tai päätaloa. Ja lisäksi sarjakuvia piirtämällä sai matematiikan, terveystiedon ja fysiikan tunnit vierähtämään huomattavasti rattoisemmissa merkeissä. Liikuntatunneilla ei muuten sarjakuvien piirtäminen onnistunut, mutta siksipä olenkin tällainen atleetti!
Maailman paras sarjakuva on Tomi Riionheimon Eläkeläiset: Ajankohtaistoimitus, koska se yllättää aina.
Kovin supersankari on kaverini piirtämä Exploding Man. Sen voimat on vähän samalaiset kuin Hamasin itsemurhapommittajalla, paitsi että Exploding Man pystyy kokoamaan itsensä iskun jälkeen!
Koska olen epäonnistunut sarjakuvataiteilija, niin tyydynkin vain katkerana arvostelemaan muiden tekemisiä.
kespa:
No kai minäkin sitten, kun kerta muutkin...
Nimi: Hannu Kesola, kespa
Ikä: 18
Asuinpaikka: Vesilahti
Koulutus: YO-03
Ammatti: Ei ole toistaiseksi, mutta nyt työskentelen erilaisten sijaisuuksien parissa ja kirja pitäisi kuvittaa.
Sarjakuvaharrastus alkoi Aku Ankasta sekä Marveleista ja myöhemmin sain oudon intohimon ruveta tekemään sarjakuvia myös itse.
Minäkin suosittelen Ozzin tapaan kaikkia käymään tiimimme sivuilla: www.lecturecomics.com
VesaK:
Olen Vesa Kataisto, kohta 35 vuotta ja luen edelleen sarjakuvia. Kuusi vuotta ja rapiat sitten perustettiin tänne Turkuun tämmöinen sarjakuvabaari/kahvila Cosmic Comic Cafe, joka on edelleen pystyssä. Toisin kuin oululaisten oma viritelmä Cafe Milou, joka oli suora hiilipaperikopio Cosmicista. Että kai me sitten ollaan onnistuttu, kun matkitaankin. Periaatteenani on, jotta kyllä sarjisbaareja saisi olla Suomessa enempikin, jos vaan omaleimainen linja löytyy sekä joku aktiivinen "hyödyllinen idiootti", joka tuntee sarjakuvantekijät ja pienellä palkalla järkkää sarjakuva-aiheista toimintaa kys. baariin. Juu nääs. Lisää löpinää osoitteessa www.cccafe.fi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta