Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Sarjakuvaelokuvat, televisiosarjat ja animaatiot

Batman: TAS

(1/5) > >>

VNaomi:
Kaikki asiasta kiinnostuneet tämän varmaan jo tietävätkin, mutta ensimmäinen Batman: TAS DVD-boksi tulee Suomeen ensi kuun puolella. Itseäni tämä sykähdyttää sikäli, että jo yli puoli vuotta olen kieltänyt itseäni ostamasta niitä muutaman jakson läpysköitä siinä toivossa, että boksit tulisivat joskus tännekin.

Itse jätin typeryyttäni katsomatta melkein koko sarjan silloin, kun se Neloselta joskus kauan sitten tuli. En siis voi sanoa sarjasta varsinaista mielipidettä, mutta jos ihmisten kommenteista on puoletkaan totta, jotain hyvää on luvassa.

Otsikko muutettu yleispätevämmäksi -- Rami

Rami Rautkorpi:

--- Lainaus käyttäjältä: VNaomi - 19.03.2006 klo 20:28:55 ---Kaikki asiasta kiinnostuneet tämän varmaan jo tietävätkin, mutta ensimmäinen Batman: TAS DVD-boksi tulee Suomeen ensi kuun puolella.
--- Lainaus päättyy ---

Mistä ne kaikki asiasta kiinnostuneet ovat saaneet tämän tietää? Batman-boksin sain tarkistettua Discshopista, mutta Justice Leagueta en. Sandrew Metronome, joka oletettavasti toimii levittäjänä, ei paljasta asiasta mitään sivuillaan.

VNaomi:
Ack, tuon aloituksen ei ollut tarkoitus kuulostaa niin elitistiseltä, kuin miltä se näin jälkikäteen vaikuttaa.

Discshopista minäkin tuon löysin ja taisin nähdä sen Videodivarissakin. Justice Leagueta en minäkään löydä mistään.  ???

Lurker:

--- Lainaus käyttäjältä:   - 20.03.2006 klo 08:36:32 ---Justice League: Season 1 on myös tulossa. <snip>

--- Lainaus päättyy ---

Oho, minulla on sitä (Oikeuden puolustajia) suomijulkaisuna jo 4 dvd:tä. Onkohan siinä jo koko eka "volume", koska Batmaniakin näyttää olevan boksissa 4 dvd:n verran?

vikke:

--- Lainaus käyttäjältä:   - 21.03.2006 klo 09:06:55 ---Justice Leaguesta oli pieni uutinen Wizardissa. Suomijulkaisusta en osaa sanoa. Koko eka siisoni on mukana, kaikkiahan ei ole noina irtojulkaisuina.

--- Lainaus päättyy ---

Tosiaan Justice Leaguen 1. kausi on julkaistaan R1:senä tässä kuussa... kakkoskausi tulee kesäkuussa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta