Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Aku Ankka ja kumppanit

Paul Murry

<< < (3/17) > >>

Fever:

--- Lainaus käyttäjältä: Cheyenne - 07.03.2008 klo 22:06:16 ---Yllätyin, kuinka tylysti Paul Murrya on täällä joukolla seivästetty.

--- Lainaus päättyy ---

Ei Murry ainoa huono Disney-piirtäjä ole, mutta ehkä nimekkäin kuitenkin. Tai makuasioitahan kaikki ovat, mutta silti Murryn tapa piirtää ärsyttää.
Itseäni toistaen, Mikki hieromassa nenäänsä on ainakin top-5:ssä, kun etsitään ärsyttävimpiä asioita vanhoissa Akkareista.

Ne tarinat, mitä olen jaksanut lukea kokonaan ovat melko hauskoja, johtuen melko varmasti juuri Surfin Joen mainitsemasta Fallbergistä, mutta valitettavasti se piirrostyyli ja pienet ärsykkeet häiritsevät minun silmiäni.

jussi mäkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Cheyenne - 07.03.2008 klo 22:06:16 ---Yllätyin, kuinka tylysti Paul Murrya on täällä joukolla seivästetty. Itse pidin kovasti hänen tarinoistaan tenavana, suunnilleen ala-asteikäisenä. Sen jälkeen ei ole tullut Murryä niin paljon luettua, mutta muistaakseni ei hänen viimeinen kovakantinen Mikki-kirjansa saanut mitään inho-reaktiota aikaan. Pikemminkin päinvastoin. Oli miten oli, pitänee ostaa tuleva opus, niin voi kätevästi tarkistaa ja päivittää kantansa Mr. Murryyn.

--- Lainaus päättyy ---

Samoin, vaikka onhan Murry-inho osattu myös perustella. Murry oli niitä piirtäjiä, joiden tyylin kuitenkin oppi tuntemaan ennen piirtäjän nimeä. Murryn piirtämien hahmojen tunnistettavat maneerit olivat ainakin minulle osa niiden hauskuutta. Muistan kuinka eräs kaveri väänsi (Murryn) Hessusta vitsiä vielä lukiovuosina.
Omalla kohdallani Murry asettuu samaan kastiin Tony Stroblin kanssa. Molemmat ovat selkeän tyylin omaavia tekijöitä, joiden juttujen pariin on silloin tällöin mukava palata. No joo, en ole kauhean kriitinen Aku Ankan lukija, vaikka en pidäkään suurimmasta osasta nykypiirtäjiä. 

Kapteeni Kenguru:

--- Lainaus käyttäjältä: Jansa72 - 06.03.2008 klo 18:18:43 ---On se kumma, kun juuri Italiasta tulevat NE hyvät piirtäjät.

--- Lainaus päättyy ---

Njaa. Ennemmin sanoisin että Italiasta TULI hyviä piirtäjiä. Mutta eipä nykypäivän taskareissa ole paljonkaan hurraamista. Tuo Murryn kokoelma täytyy kyllä katsastaa tarkemmin ja ehkä jopa ostaakin, herran sarjikset kun ovat jääneet positiivisella tavalla mieleen lapsuuden Akuista.

VesaH:
Dick Moores tosiaankin on Murryä hiukan muistuttava, mutta Murryä parempi piirtäjä.

Karhula:
Hyvä piirtämään ankkoja, mutta ne nokat on kummallisia. Mikit taas aika töhryisiä. :( :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta