Sarjakuvanlukijoiden keskustelut > Amerikkalaiset sarjakuvat

Jhonen Vasquez

<< < (2/3) > >>

VesaK:
Jhonenin kaverin, Roman Dirgen Lenore uppoaa kanssa kuin puukko teddykarhuun. Ruottissa saavat lukea söpöstäkuolleestapikkutytöstä joka 6. viikko Nemi-lehdestä... hannuhanhet..

Aura:

--- Lainaus käyttäjältä: veevee - 06.04.2004 klo 08:39:31 ---Ja Invader Zim nyt on omassa luokassaan animaatiosarjana. Eipä ole mitään yhtä hyvää näkynyt viime vuosina.. Mutta lakkauttaminen johtui pikemminkin katsojien vähäisyydestä kuin vanhempien huolestuneisuudesta. Sittemmin sarja onkin kai noussut aikamoiseen kulttimaineeseen, kun oheiskrääsää tunnutaan jenkeissä suollettavan vieläkin.

--- Lainaus päättyy ---

Minä kuulin, että vanhemmat pimahtivat.... Toisaalta oli liikkeellä useitakin teorioita... Netissä keräiltiin nimiä sarjan säilyttämisen puolesta. Mutta eikös Vasquez sanonut, että pinna alkoi palaa sarjan kanssa, eli ehkä oli ihan hyväkin ettei jatkunut...? Viimeiset jaksot eivät tuntuneet enää niin hyviltä kuin ensimmäiset, vai liekö sensuuri sitten osasyy siihen.

Kuulin kuitenkin, että Invared Zimit julkaistaisiin DVDllä.  ;D

...ja onhan ne sairaita, vaan onko se välttämättä huono asia?  ;)

veevee:

--- Lainaus käyttäjältä: Aura - 06.04.2004 klo 16:56:05 ---Kuulin kuitenkin, että Invared Zimit julkaistaisiin DVDllä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ensimmäinen DVD, nimeltään Invader Zim: Doom Doom Doom!  ilmestyykin näköjään 11. huhtikuuta. Jei! Se onkin eri asia miten noita Suomesta käsiinsä saa..

Leo Loikkanen:

--- Lainaus käyttäjältä: Aura - 06.04.2004 klo 16:56:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: veevee - 06.04.2004 klo 08:39:31 ---Ja Invader Zim nyt on omassa luokassaan animaatiosarjana. Eipä ole mitään yhtä hyvää näkynyt viime vuosina.. Mutta lakkauttaminen johtui pikemminkin katsojien vähäisyydestä kuin vanhempien huolestuneisuudesta. Sittemmin sarja onkin kai noussut aikamoiseen kulttimaineeseen, kun oheiskrääsää tunnutaan jenkeissä suollettavan vieläkin.

--- Lainaus päättyy ---

Minä kuulin, että vanhemmat pimahtivat.... Toisaalta oli liikkeellä useitakin teorioita... Netissä keräiltiin nimiä sarjan säilyttämisen puolesta. Mutta eikös Vasquez sanonut, että pinna alkoi palaa sarjan kanssa, eli ehkä oli ihan hyväkin ettei jatkunut...? Viimeiset jaksot eivät tuntuneet enää niin hyviltä kuin ensimmäiset, vai liekö sensuuri sitten osasyy siihen.

Kuulin kuitenkin, että Invared Zimit julkaistaisiin DVDllä.  ;D

...ja onhan ne sairaita, vaan onko se välttämättä huono asia?  ;)

--- Lainaus päättyy ---

(hei Aura, oon sun fani!) Kuiteski, Invader Zimiä voi helposti imuroida, jos koneella on Kazaa. Mä imuroin sitä pari jaksoa, ja kuvan laatu oli HYVÄ! Vaikka ne failit oli aika isoja, ne tuli nopeesti.

Aura:

--- Lainaus käyttäjältä: Leo Loikkanen - 14.04.2004 klo 17:42:36 ---(hei Aura, oon sun fani!) Kuiteski, Invader Zimiä voi helposti imuroida, jos koneella on Kazaa. Mä imuroin sitä pari jaksoa, ja kuvan laatu oli HYVÄ! Vaikka ne failit oli aika isoja, ne tuli nopeesti.

--- Lainaus päättyy ---

Fani? :) Joo, kaveri oli ladannut netistä melkein kaikki jaksot, siten minäkin sarjaan tutustuin. Mieluusti kyllä ostaisin aitona, eiköhän sitä Suomestakin jotain kautta saa...?

Välillä kyllä ottaa päähän, kun jotain sarjaa on 26 jaksoa ja ne julkaistaan 3-4kpl per DVD... joista jokainen maksaa importtina halvimmillaan 30 euroa. >:( Ei ihmekään, että monilla tulee katsottua suurin osa animesarjoistakin fansubeina.... No, telkastahan ne kaikki ovat alunperin tulleet, ja ei kaikkia edes enkuksi julkaista....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta